• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Midsommardagsbruden

En läcker badpojke är han i alla fall! Idag badade han både i grannens damm och i bubbelbadkaret, hade jag viskat "badhus" hade han packat sin lilla phu-väska med badsaker och satt sig i bilen! Jag lovar även fast klocka var 21.00 och han var supertrött! Men jag bara ÄLSKAR honom i alla fall, fast man får höja rösten ibland!

• Midsommardagsbruden

Säger oxå GODNATT snart! Vi hörs kanske imorgon!

• Sanasol

:) Det ska väl vara så att ha barn också, underbart fast lite jobbigt. Kanske underbart jobbigt?

Godnatt, vi hörs!

• Cybermamman

midsommardagsbruden, jag syns inte på någon av bilderna tyvärr.

• Midsommardagsbruden

Ja alldeles, alldeles UNDERBART

• Midsommardagsbruden

Cybermamman!

Förmodar att Du inte lagt ut något här heller pga sekretessen menar jag!?

• Cybermamman

Nä inte bilder, bara berättelsen. Sekretess, nja, det är mer för att skona omvärlden

• Midsommardagsbruden

Den läser jag gärna! Gillar nästan mer att läsa än att titta! Var hittar jag den?

• Midsommardagsbruden

Minns att jag läst den tidigare! För jag fastnade för de fyre singelbuketterna! Tvärr var tråden avstängd för svar så jag får hylla dig här istället! Jättehärligt lät det och jag hoppas på en fortsättning liksom de övriga! Det märks att du gillar att skriva, det gör jag med!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop