• Midsommardagsbruden

midsommardagsbrudens bröllop

Hej alla gulliga medsystrar på BT!

Titta gärna in på vår lilla hemsida och läs bröllopsberättelse och kolla bilder!

Skriv gärna i vår gästbok!

Tack till alla jag fått bolla ideér med och fått tips och råd av! Lycka till Ni som har Ert bröllop kvar!!!

goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop
  • Sanasol

Ja, det gör vi säkert! Det är hårdplugg för mannen så jag lär säkert sitta framför datorn och forska litegran samt kolla BT!!

Träna hårt nu!!

• Midsommardagsbruden

Nu har jag tränat hårt!!! Är lite darrig i benen efter technichus för där stod jag i en simulator av ett hav där jag skulle samlaa poäng genom att fånga ädelstenar och delfiner och se upp för hajar och maneter. Låter säkert skitknäppt (för att vara 33) men hur som helst så fick man hoppa upp och ner och göra djupdykningar så det blev mycket bengymnastik!!! Gjorde allt för att kommer med på tio-i-topp listan för ett foto men kom på plats elva alla gånger. SUCK...

• Överlycklig

Gud vilken fin hemsida ni har och så fina ni var, jag blir verkligen jätteavis.
    Jag och min blivande ska gifta oss 1 Juli 06 men ingen av oss är så duktiga på datorer som ni är så vi har nöjt oss med en enkel sida här på BT som vi dock inte har hunnit så långt med änn. Ville ivarje fall bara gratulera och än en gång, snygg sida!

• Midsommardagsbruden

Hej Söta överlycklig!

Tack för det! Som tur är har vi en god vän som hjälpt oss med hemsidan! Det är ett kul sätt att kunna visa bilder från bröllopet för sina gäster, innan ni är gifta så hinner ni kanske leta reda på någon som kan hjälpa Er!!! Gör ett försök det är mycket uppskattat!!!

• Sanasol

Tycker att det lät roligt det där med maneterna och ädelstenarna!! :)

Det är alltid så skönt när man är lagomt spagetti i benen efter träningen! Nyduschad och slut i kroppen!!

• Midsommardagsbruden

Nu lite kvällsfika och TV en stund! Pysmys!

• Sanasol

Mmm. jag har förhört sambon på det han ska kunna till morgondagen!! fantastiskt hur mycket endel lyckas snappa upp trots att de inte lägger ner särskilt mycket energi...

• Midsommardagsbruden

Ja! Visst är det orättvist! Jag har alltid behövt plugga MYCKET för att allt ska fastna. Men jag har inte gett upp så lätt så med hjälp av lite slit så har det gått bra ändå! Man skulle ha bildminne!!!

• Sanasol

Jo, jag har det rätt enkelt för det jag med. Åtminstone när det gäller att skriva saker och formulera mig. Men min kära sambo verkar ju ha det helt otroligt lätt för sig. Slöar som sjutton och får jobb på första ansökan, slöar ännu mer och klarar alla tester!! Helt otroligt... men jag är ju glad att han har jobb!

• Midsommardagsbruden

Hej du glada måndag!

Ang det vi pratade om igår. Jag har oxå alltid haft lätt för att skriva och så, men själva pluggandet har jag fått lägga mer tid på än jag skulle ha velat, men ändå fått göra för att känna mig säker i ämnet! Men vissa som din blivande då; man blir ju bara såååååååå avis.

Nu ska vi snart på badhuset och vara vilda i bassängen!

Svar på tråden midsommardagsbrudens bröllop