1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Vet ni vad jag ska göra idag? prova in klänningen. wiiiie!
Blev skickat för snabbt... nån annan som provat in sin redan?
Och idag hade sambon fått tag på kantorn, änligen. Hon gav honom ett band så nu ska det hem och lyssnas på in och utgångsmarscher, det enda som saknas i vigselprogrammet nu. Vad ska ni ha för in-utgångsmusik?
Hej !
Har varit lite sjuk ett par dagar men jobbar på att kurera mig efter bästa förmåga....min blivande är heldäckad, men jag trycker i honom honungste & alvedon...hoppas att han frisknar till !
Ni har varit aktiva härinne ser jag
Nu har vi bestämt musik under vigseln !
Det blir Enigmas Sadeness som ingångsmusik...titeln är ju helt fel, men låten är perfekt !
Sen kommer en vän till oss att sjunga Richard Marx "waiting for you" under vigseln.
Under ringväxlingsceremonin kommer Depeche Modes "Waiting for the night" att spelas i bakgrunden & som utgångsmarch har vi Depeche Modes "Enjoy the silence"
Det blir lite speciellt alltihopa men det är lite det som är tanken
Vi ska ha Bryan Adams "Everything I do" som brudvals
Bordsdekorationerna kommer Grand att fixa i samma stil som brubuketten...2 olika rosor & orkidéer,..d.et blir säkert hur fint som helst
Gullan73:
Jag har provat in min klänning för ca 1 månad sen...hoppas på att man hållit vikten..hi hi hi ...hur har det gått för dig med provningen ?
Stressad brud: STORM....!!!???? OH NO.....det får inte ske !!
Det ska vara strålande SOL på vår dag !!!
Nä, nu ska jag koka lite tevatten åt gubben.....
Ingen regn ingen blåst tack!
www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/extended/SWXX0031
Och inte för kallt, så träden behåller sina vackra färger
Provade min klänning igår, känner mig så fin i den, längtar tills blivande får se mig i den. *längtar*
Och ja, jag vet att det är 10% säkerhet i prognosen... Men det räcker för att hålla mig på gott humör
Oj, 10% risk för nederbörd ska det såklart vara.
om man kollar göteborg så blir det delvis molnigt med liten risk för nederbörd 10% där med men det där fredagsvädret kan väl försenas lite??!
www.weather.com/activities/other/other/weather/tenday.html&from=search_10day
Vi kan ju alltid hoppas !!
Tjena tjejer!
Idag blev jag grundlurad på jobbet. Jag jobbar med diagnostik av olika sjukdomar och har således patienter som kommer för olika undersökningar. Min sista patient idag var alldeles särdeles besvärlig, skulle ha vatten, hennes telefon ringde, hon skulle på toa, blev nervös över undersökningen, ojjade sig rent allmänt osv. Jag trodde att jag skulle bli galen och aldrig bli klar med henne, fast utåt sett hade jag tålamod som en ängel med alla hennes nycker!! Rätt vad det är så kommer alla kollegerna in och börjar fota oss och jag säger (upprört) att "Vad gör ni?? Jag har ju patient här!!!" Fattar inte ens att jag blivit lurad utan fattar inte hur de kan fota "patienten" utan att fråga först. Sen förstår jag att jag har blivit grundlurad och "patienten" är en tjej som jobbar på en annan klinik. Hon spelade verkligen hur bra som helst! Sen fick vi lite skumpa och ost, kex och frukt och satt och babblade två timmar.
Men det var himla kul att de hade lyckats hålla allt hemligt och ordnat med riktig remiss och inbokning i vårt system!! Riktigt kul grej som jag inte förväntat mig, speciellt som jag inte har bjudit några från jobbet!!
Gaaahhh, det närmar sig hörrni!! På lördag ska vi träffa prästen och öva. Då lär man verkligen fatta att det snart är dags!
Junis; låter som en jättekul hippa! Vilka gulliga kollegor du har!