• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • stressad brud

Still a miss - Grattis till lillknytet! va roligt att få en liten bebis, till våren blir det eller?

• Still_A_Miss

Jajamänsan - planerat till den 22 Mars. Det både var och inte var planerat. Eftersom det tog lite tid med lille sonen (idag 15 månader), ville vi börja i tid denna gång. Så vi tänkte lite som så att "perfekt - då tar det några månader, så blir vi gravida lagom efter bröllopet, eller tom lite senare" Men det gick på en gång - vilket givetvis är kanonroligt!!! Det blir cider istället för skumpa

• stressad brud

nu har vi skrivit ut våra vigselprogram! skönt att slippa de här förbaskade utskrifterna nu det är så segt!!

• Still_A_Miss

stressad brud: jag har också gjort klart vigselprogrammen idag - dock inte skrivit ut dom.

Nu har jag och gubben fastnat med klänningen - håller på att pressa på den, och det är inte det lättaste.... .hmmm, paus för gubben Blir nog ingen prova klänning idag - får bli imorgon.

• Junis

Idag har vi övat i kyrkan och haft vigselsamtal! Prästen är jättetrevlig och rolig så det här ska nog gå bra. Vi fick tom öva på att säga löftena, jag blev jättefnissig och kände mig oseriös men prästen sa att om jag blir fnissig vid vigseln så gör det inget Fast jag gissar nog att jag blir tårögd istället, nu kändes det mest som att vi spelade teater när det inte var på riktigt så jag tror att det var därför jag blev lite tramsig. Allt känns jättebra iallafall och nu LÄNGTAR jag verkligen till nästa vecka!!!
    Tänk tjejer, om en vecka är vi fruar hela bunten!!

• Junis

Still_A_Miss:

Grattis till den kommande bebisen. Förstår att det helt klart är värt att få skåla i cider när man bär på en liten guldklimp

• Still_A_Miss

Junis: Tackar - ja, det känns mycket bra! Jag har (peppar peppar) som tur var heller inte mått så illa - eller haft en massa andra krämpor denna graviditet. Hoppas att det håller i sig så i minst en vecka till

• stressad brud

idag har jag sminkat mig för att se om jag klarar det! har ju bestämt mig för att sminka mig själv, jag som i vanliga fall bara brukar ha mascara. men jag är ganska nöjd! Jag har varit på makeupstore och fått veta hur man gör och vilka färger jag ska ha. det var jättesvårt att få till den mörka ögonskuggan så att det blev bra, men nu när sambon ser mig så syns det att han tycker att jag är söt

• Tosserydsbrud

Har varit och köpt en ny parfym i dag och små choklad hjärtan som skall ligga på tallriken när man kommer till borde plusa murgrönan som skall ligga på borden
    nu är det nära

• Junis

Tosserydsbrud - vad har du köpt för parfym?

Jag hade köpt ny parfym precis innan min blivande friade så den hade jag ju mycket vid tiden för förlovningen (i dec -04). Under våren och sommaren har jag sparat lite på den och nu till bröllopet ska jag börja använda den igen. Jag associerar redan doften till förlovningen och nu kommer den att väcka minnen om bröllopet också Tyckte först att sånt bara var larv men det FUNKAR verkligen så
    Jag har Jennifer Lopez "Still", luktar såååå gott på mig.

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2