• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • okt2006

stressad brud:
    det kan vara bra att ha extra program till t.ex. kantorn eller om det kommer besökare som bara kommer till vigseln.

• stressad brud

okt 2006 nu blandar du nog ihop festprogram och vigselprogram, vigselprogrammen ska vi göra ca 70 av, ifall det kommer några som bara vill kika i kyrkan, festprogrammet har vi till middagen med sånger och sånt i.

• okt2006

stressad brud:
    aha... oops..

• Gullan73

Vi har tre mindre gäster, 10, 8 och 6 år (plus en 2 månaders men hon räknas inte). Och jag tänkte ordna en korg med diverse saker som de kan roa sig med. Block och pennor, tidningar, nån liten leksak kanske?

• i höst?

Vi har tre stycken som är i 11-års åldern. Tycker det är en svår ålder. Känns som om de är lite för gamla för att nöja sig med ritblock. Vad tror ni?

• stressad brud

det beror lite på hur mogna de är, när jag var i den åldern så kunde jag sitta och målklottra, medans andra jämnåriga aldrig hade velat göra det!
    Kan du inte ha med ngt sällskapsspel till dom? typ monopol eller nåt!

• stressad brud

tänk om en vecka! då håller iallafall vi på att ha genrep i kyrkan, sedan åker vi till festlokalen och bakar tårtor och dukar det ska bli så skoj!!

• Sarge

Ja...om en vecka vid den här tiden så står jag & stryker det sista på klänningen på salongen & ska snart bege mig till Grand & lämna festprogrammen etc...

Fatta att vi snart är där... !!!
    Jag har dock inte börjat bli nervös än, men det kommer väl sista dagarna kan jag tänka mig...

• stressad brud

jag försöker hålla fötterna varma

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2