1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
stressad brud:
det kan vara bra att ha extra program till t.ex. kantorn eller om det kommer besökare som bara kommer till vigseln.
okt 2006 nu blandar du nog ihop festprogram och vigselprogram, vigselprogrammen ska vi göra ca 70 av, ifall det kommer några som bara vill kika i kyrkan, festprogrammet har vi till middagen med sånger och sånt i.
stressad brud:
aha... oops..
ingen fara
Vi har tre mindre gäster, 10, 8 och 6 år (plus en 2 månaders men hon räknas inte). Och jag tänkte ordna en korg med diverse saker som de kan roa sig med. Block och pennor, tidningar, nån liten leksak kanske?
Vi har tre stycken som är i 11-års åldern. Tycker det är en svår ålder. Känns som om de är lite för gamla för att nöja sig med ritblock. Vad tror ni?
det beror lite på hur mogna de är, när jag var i den åldern så kunde jag sitta och målklottra, medans andra jämnåriga aldrig hade velat göra det!
Kan du inte ha med ngt sällskapsspel till dom? typ monopol eller nåt!
tänk om en vecka! då håller iallafall vi på att ha genrep i kyrkan, sedan åker vi till festlokalen och bakar tårtor och dukar det ska bli så skoj!!
Ja...om en vecka vid den här tiden så står jag & stryker det sista på klänningen på salongen & ska snart bege mig till Grand & lämna festprogrammen etc...
Fatta att vi snart är där... !!!
Jag har dock inte börjat bli nervös än, men det kommer väl sista dagarna kan jag tänka mig...
jag försöker hålla fötterna varma