1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
det lutar åt höstvalsen, heter den så? men jag tycker alla går så fort...
Vi ska ha "That's amore" med Dean Martin. Lagom takt för oss som inte är valsmänniskor så direkt.
vi ska inte valsa, utan vi kör tryckare till "med hjärtats egna ord" av Josefin Nilsson. Den har blivit vår låt
autumn bride: vad är det för låt, "höstvalsen"?
jadu de var en bra fråga...får fråga gubben...återkommer
En annan fråga så länge...hur ska era bordsdekorationer se ut??
Här finns en tråd om bordsdekorationer på hösten, ytterligare länkar finns i den.
www.brollopstorget.se/Forum-1-24/m1262644.html
höstvals med Iggesundsgägnet och sen finns ju staikovsky -törnrosa
jag har en fråga angående vädret! efter katrina så hade vi i västsverige en liten storm, kan det bli det lagom till vårt datum efter Rita? nån som vågar spekulera i väder och vind
håller tummarna för friskt, soligt, knallblå himmel och färggranna löv!
Stressad brud: Hörredu du, sånt där vill jag INTE höra! Tyst med dig, ge mig inga nya mardrömmar... Vill inte veta av några stormar efter Rita i Gbg. Då blåser frisyren bort och vi ska fota utomhus. Klart det blir fint väder, det måste det bli!
Autumnbride. Vi ska ha orange ljuskoppar från IKEA (tro de hette skämt, låter väl bra på ett bröllop...) som ska stå 3 per bord (vi har runda bord). Och så ska vi ha genomskinliga glashjärtan spridda runt ljuskopparna så det blänker lite i dem. så enkelt blir det nog på borden faktiskt. Bakom oss kommer en ljusbåge stå som P's pappa gjort. Och så komemr vi ha lite ljus 2här och var" i lokalen. Vi komemr vara i en källarlokal med valv så vi satsar främst på ljus och enkelthet.