1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
och jag sitter och får fina naglar...
Å en annan lär ju ha lätt panik
LEEEEDIG!!!
Känns helt overkligt, kommer inte jobba förrän 9 januari, och då som Fru
Har tagit ledigt nästa vecka för att hinna fixa med det sista till bröllopet. Efter bröllopet åker vi sedan på vår efterlängtade jordenruntresa som vi sparat och sparat till under flera år.
Var bara tvungen att skriva av mig lite innan jag spricker av lyckorus.
Ooohhhh!!! Grattis krakelspektakel, det låter fantastiskt!
krakelspektakel - gud va härligt!! *avundsjuk jag blir så avundsjuk *
Wow! Låter jättehäftigt Krakelspektakel, vilken resa! När åker ni och vad är första destinationen?
Vad fint, nu sitter jag och nynnar på schlagers också tack vare stressad brud
Vi åker på fredagen så vi har ett par dagar att "landa" efter bröllopet, lämna tillbaka hyrkläder, kemtvätta klänning, skicka tackkort etc. Första stoppet blir i Peru där vi bla ska gå Inkaleden.
Gud vad spännande Krakelspektakel! Vilken resa ni har framför er!!
Men jag är förstås INTE avundsjuk
Oh, no!!
krakelspektakel - schlagers är väl trevligt
nu har vi träffat kantorn, såhär blir det för oss:
ingångs: a trumpet voluntary (som lät helt gudomlig i vår lilla kyrka på landet, jag började nästan gråta, antar att tårarna flödar nästa vecka)
utgångs: brudmarsch från delsbo, den är fin och munter, är inte lika nöjd med den som med ingångsmelodin. de andra kantorn hade på förslag var så dystra. Men sambon gillar den jättemycket, så det kommer att bli bra
Ikväll ska jag prova klänningen - tjejer, håll tummarna för att den passar!
Det är nämligen så att jag har gått och blivit gravid - är nu i v.15. Visst har jag fått en liten mage, men jag har inte gått upp något ännu.
Som tur var, är klänningen en Maggie Sottero och har snörning i ryggen. Detta är anledningen till att jag inte letat mig efter en annan klänning. När jag provade klänningen för 1½ månader sedan, kändes det bra (klänningen var nästan lite för stor, eftersom jag gått ner mer än förväntat) - så jag hoppas verkligen att det känns bra nu också!