1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Jaha, så var jag också hippad
Hade världens roligaste hippa igår, var bla på porrklubb och fick lära mig dansa runt en stång, kan tillägga att det var stängt så det var bara vi där
En av grabbarna som hjälpte mig att genomföra ett uppdrag har varit vänlig nog att lägga ut mig på sin hemsida...
www.hurry.se
vilken fin bild krakelspektakel
Nu har jag skrivit ut alla 42 festprogrammen, det är bara 16 sidor i programmet (vikt blad med text både fram och baksida) alltså 4 blad, men det har tagit hela dagen *pust* väldigt skönt att ha det gjort iallafall!!
Vi ska träffa vår kantor på fredag och bestämma en utgångsmelodi, ska bli skoj att se vad han föreslår!
Gullan73: Har nog egentligen aldrig riktigt tänkt ha Cohen låten, men är lite desperat. Tack för tipset alla fall, så kan jag stryka den direkt och leta vidare...
Är också väldigt stressad pga både jobb och bröllopsplaner... Han dock med både att sy om klänning, köpa smink m.m, köpa näbbklänningar, träffa restaurang och göra provuppsättning i helgen. Så nu känns det i alla fall lite bättre.
Har fortfarande festprogram kvar, och blev lite orolig stressad brud sa att det tog en hel dag...
Nu har även jag blivit hippad !
Klev upp i lördags morse runt 8:30t?.blivande mannen låg & sussade.
Jag tänkte vara duktig & sy klart det sista på min brudväska när det helt plötsligt ringer på dörren.
Jag tänkte att det var grannen som ville låna något, men när jag öppnar så ser jag mina vänninor som vrålar "MÖHIPPA"
Jag höll på att göra i byxan för jag blev rent utsagt skrämd till vettet !
Sen kom chocken & tårarna !
Jag var såååå skakis & överlycklig & rädd om vartannat !
Min blivande man såg på med ett hånflin?.han visst ju naturligtvis om dethela & hade tidigare lurat i mig att
vi skulle firat min 30-årsdag, bara han och jag eftersom jag fyllt år tidigare i veckan?.tji fick jag !
Tjejjerna intog köket & dukade fram en underbar frukost med nybakt bröd & te mm.
Fortfarande var jag helt tagen & kunde knappt äta eller dricka
Efter frukosten fick jag ögonbindel på & blev beordrad att klä av mig & blev istället påklädd med nya kläder & sedan sminkad?
När jag väl fick titta mig i spegeln så hade dom klätt ut mig till polis?dock i supertight tröja & med kortkort kjol + en kraftig makeup !
Jag ÄLSKAR poliser & min dröm har alltid varit att arbeta inom yrket?så nu fick jag leva ut min fantasi !
Hade handklovar, pistol & hela kittet !
Efter det fick jag mitt första "uppdrag"?på 5 minuter skulle jag packa tandborste, tandkräm, schampoo, handduk,
ansiktstvätt, bodylotion, varm tröja, skor för kvällsbruk & hemnycklar.
Sprang som tokig runt i hela huset & lyckades packa ihop mina saker på kortare tid !
Nu skulle vi bege oss ut på äventyr, så ögonbindeln åkte på igen & vi åkte till vad som visade sig vara en go-cartbana?.gissa om jag blev lycklig !!
Jag älskar att köra?speciellt fort, så det passade mig som handen i handsken.
Det var jätteroligt?hade inte kört go-cart på säkert 10 år !
Vi fick på oss svarta overaller & hjälm, så man såg ju riktigt cool ut
Efter detta så var det dags att byta fordon till sk. mini-moto !
Kände mig som en elefant på denna lilla mini-motorcykel?.det var superkul det också, men mycket svårare !
Skitsvårt att hålla balansen när man inte är van !!!
Fick kliva upp på prispallen & ta emot pris & blev nerduschad med cider !!
Efter detta var det ögonbindel på igen & vi åkte vidare.
När jag fick ta ev mig bindeln hade vi kommit till Globen Shopping, där jag fick mitt nästa uppdrag.
Jag skulle samla ihop 10 st kalsonglappar!
Dessutom fick jag en bok där jag skulle samla tips & råd om hur man håller kärleken & äktenskapet vid liv.
Efter utfört uppdrag skulle jag hitta en man att kroppssvisitera & ta telefonnumret av den snyggaste killen i centrumet?.
Kroppsvisiteringen var inga problem, men att hitta en snygg karl misslyckades?.alla snyggingar var visst hemma denna dag !
Nu var det lunchdags & tjejjerna hade dukat upp med picnic i en park bakom globen?solen sken & det var helt underbart !
Efter lunch fick jag på mig ögonbindeln igen & vi körde vidare & nästa gång jag fick se vad som var i görningen var vi på ett ställe med klätterväggar !
Jag trodde väl aldrig att jag skulle klara det med oj vad roligt det var !
Jag hade fortfarande min utmanande polisuniform på mig, kan jag tillägga?
Nästan alla min kompisar klättrade också & vi kände oss alla som "spider-woman"?sååå kul?klättrade högst upp på första väggen utan problem !!!
Testa det om Ni inte gjort det !
Vi duschade på plats & jag fick byta klädsel till en minst sagt gräslig klänning i ett tyg som såg ut som en köksgardin från 60-talet !
Efter klättringen åkte vi hem till en av mina vänner & satt & snackade. Tjejjerna gjorde sig vackra & sminkade mig & lockade håret & satte en tiara på plats.
Middagen intogs på Patricia & vi åkte en limousine dit?kände mig som en drottning !!
Jag är såååå nöjd med min hippa & är evigt tacksam för att mina vänner ordnat detta för mig !
Jag har sååån träningsvärk efter klättringen, men det är det värt !
Wow vilken dag du fick Sarge... visst är det skoj med Gocart.. o väggklättring.. det är länge sen som jag klättrade vägg men jag skulle vilja göra det igen.. Gocart körde jag ju på min hippa också... adrenalinet bara pumpar i kroppen.
Ha det gott..
Är det bara jag som inte blivit hippad än?
Vad roligt det låter Sarge!!
Börjar också känna mig rejält nervös för allting! Egentligen har vi inte såååå mycket att göra, men jag känner mig rädd att jag ska komma på en massa saker som vi har glömt och att det ska bli superstressigt helt plötsligt!! Dessutom är jag fortfarande sjuk (2 veckor nu ) och påbörjade pencillinkur idag. Så jag är rätt trött förutom att jag oroar mig för att:
1. Att jag inte ska bli frisk
2. Att jag ska smitta mannen så att han blir sjuk lagom till bröllopet.
Å vi som ska fota utomhus å allt..... Träffade fotografen igår iallafall och allt känns jättebra!!
Var på ansiktsbehandling idag för att få så vacker hy som möjligt och lämnade in förlovningsringarna också. Det närmar sig verkligen.....
Nån mer som känner att det ska bli SKÖNT när bröllopet är över??
Jag längtar förstås massor och det ska bli såååå roligt, men jag måste erkänna att det ska bli skönt att kunna fokusera på nåt annat än bröllop sen!!
junis: jaaaaaaaaa