1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
sarge: Ingen aning. Tror de är dyra, grannen har eget företag så vi får åka till honom och låna den där
De flesta kontor har skrivare som klarar av det!
Hejsan
Jag har inte hört av mig så mycket men jag har varit inne o läst. Jag och min m2b slår också till nu den 1:a oktober. Vi har börjat att sitta o fila på festprogrammet. Men jag har lite "problem" med bordsplaceringen.. Vi ska ha 6 stycken småbord var för sig med ca 10 pers runt varje bord. Vi känner att vi inte vill ha det "tradiotinella" honnörsbordet med mammor o pappor vid oss.. Men vi vet inte om det kommer att ta illa upp.. O så är det där med hur man ska placera par o barnfamiljer mm mm... För att inte tala om att man blir "nervös" över att man får frågor om varför fick inte vi sitta så o varför placerade du honom bredvid dig mm mm.. Hur har ni lagt upp det hela?? Hmm känner mig lite virrig i skallen.
Mvh Nessii
Vi kör otraditionell bordsplacering....vi har ett eget bord för oss två & 5 runda bord för våra gäster.
Vi placerar par vid samma bord, men inte bredvid varandra & så ser vi till att alla känner någon vid sitt bord...
hej igen....var och provsminkade mig igår, men blev inte helt nöjd. Hur "spacklade" ska ni vara?
Sen började jag fundera över min sambos kläder, jag har silverbrodyr i klänningen och en silver tiara och han kommer ha en guld väst kommer det att skära sig tror ni?? Varför ska allt börja krångla, trode jag hade det mesta under kontroll...
autumn bride: ska också ha silversmycken, fast killen är guldig. Hade inte tänkt på att det kanske är dumt tidigare... Nu har du satt griller i huvudet på mig också... ;)
Kan vi inte bara bestämma oss för att det är ok?
Jag tycker det är helt ok att vara lite olika. Jag tror inte att bröllopsgästerna ser de små detaljerna utan de ser bara ett vackert brudpar.
Nessii
i höst?; det tycker jag vi klubbar här och nu...
hur skulle man klara alla dessa beslut utan er här på BT...
Autum bride och i höst? : Jag tror att det blir jättebra som ni tänkt! Om man funderar för mycket när man redan tänkt igenom allt finns det faktiskt en risk att man "övermatchar" saker och ting också.
Ja, jag tror att det blir jättefint !