• Sarge

1:a oktober-brudar ? - del 2

Halloj brudar !

Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"

Hoppas att alla hittar hit !

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2
  • i höst?

18 dagar?!
    Känns helt overkligt!

• Gullan73

Ja visst gör det. Och jag har en jätteviktig detalj kvar: Skorna! som måste gås in... När ska man hinna allt??

• Still_A_Miss

Själv känner jag att jag skulle vilja hinna med alla "måsten" så snart som möjligt - så att man kan ta det något sålunda lungt iallafall sista veckan. Då kanske man kan koncentrera sig på att vara "vacker", få pedikyr och manikyr etc.

• i höst?

Still_A_Miss: Håller med, men vet inte om det är möjligt. T.ex kommer vår präst inte att höra av sig förrän ca 1 vecka innan. Känns som i senaste laget!

Bröt förresten en nagel igår. Attans... ;)

• Still_A_Miss

i höst?: Oj, det var sent! Jag hade räknat med att vår präst skulle höra av sig sent, men vi träffade henne för 2 veckor sedan. Kan inte du ringa henne?

Jag ska gå och få akryl på mina riktiga naglar - och tills dess har jag satt på nylonfiber och stärkande för att dom inte ska gå av - att rekommendera, jättebra! Maleva (eller vad det heter)

• i höst?

Har också haft på stärkande, och brukar ha starka naglar annars. Men det är ju typiskt... Inte hela världen.. ;)

Ringde till kyrkan igår för att höra om prästen inte skulle höra av sig snart, och det var då jag fick veta att det inte blir tidigare än nån vecka innan. Det går säkert bra, men måste ju vänta med t.ex vigselprogram m.m. tills dess. Tänkte i alla fall göra allt klart och bara göra ev. ändringar och skriva ut efter att vi träffat prästen.

• Gullan73

i höst? Ja ursch, det är ju en hel del jobb med programmet, det blir ju inte färdigt sådär vips! Vi ska träffa prästen på Torsdag, blir spännande. Det kommer kännas verkligen på riktigt då... jag ska verkligen gifta mig!

• Ginko

jag har haft lite ringstrul och nu verkar det som om jag hinner få min drömring till slut... Annars börjar det dra ihop sig ordentligt nu. Vi är långt ifrån färdiga, måste göra klart fest- och vigselprogrammen och smak på tårtan och beställa blommorna. Bra tips det där med nagelförstärkning. Det vore ju typiskt om mina egna annars bra naglar går av så här lagom till bröllopet.

Vad tror ni om vädret då tjejer? Jag hoppas det blir en sådan där underbar solig höstdag med färgsprakande natur!

• Gullan73

Ginko: Strålande sol är beställd, har inte fått beställningsbekräftelse men jag hoppas ordern gick iväg ändå.

Vårt festprogram är nästan klart och ska skrivas ut av grannen som har skrivare som skriver dubbelsidigt. perfekt!

• Sarge

Gullan73 :

Finns det skrivare som skriver dubbelsidigt ???
    Det hade jag ingen aning om...en sån måste man ju lägga vantarna på SNARAST....vad är det för modell ?

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ? - del 2