1:a oktober-brudar ? - del 2
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Halloj brudar !
Då dom stängt av vår gamla tråd startar jag upp "del 2"
Hoppas att alla hittar hit !
/Sarge
Junis
Jag köpte DKNY Donna Karan New York vill inte ha någon som luktar för söt
Var det någon som var på mässan i göteborg i dag jag blev lite besviken trodde den skulle vara större
Tosserydsbrud - mmm, den är jättegod. Valde mellan den och JLo:s när jag köpte min
Joan: Har du lyssnat på kärleksvals? Den går låååångsamt. ;)
i höst? - nej det har jag inte, men tack för tipset! Jag ska försöka fiska fram den i morgon så kanske det löser sig för mig också.
Idag har jag fixat allt med cateringen, fixat några vänner som bakar tårtor, fått sonens kläder, och fått ångest när jag sett hur mkt det är kvar att betala! Vi som ändå har riktigt budgetbröllop har totalkostnad på 19000kr nu! det är ju inte klokt, vi ville hamna på runt 16000 men men, vi kommer nog att klara det ändå
Måste åka till systemet i veckan och köpa cider, sedan är alkoholen färdiginköpt! dessutom ska vi köpa alkoholfria alternativ.
Har varit och lämnat in ringarna för graverin och puts idag känner mig helt naken utan den skönt att jag skall hämta dom imorgon
Hejsanhoppsan !
Om 122 timmar & 10 minuter är jag & min blivande man på väg in i vigselrummet!!! Gaaaah !
Börjar känna mig smått stressad över saker som inte är klara än.....
Idag efter jobbet ska jag å vaxa benen & göra en brazilianare...ooooont...men det är det värt
Ikväll ska jag försöka hinna trycka ut bordsplaceringen & gästpresentationen & skriva namnlapparna
Imorgon är det förhoppningsvis dags att hämta vigselringen + förlovningsringarna & min morgongåva.. yippie !!
Nu börjar det verkligen närma sig tjejjer
Idag har jag varit och fått fotvård - så härligt!!!! Nu känner jag att mina fötter är redo för en hel dag i högklackat
Härligt !
Mina fossingar fick sig en omgång i onsdags....sååå skönt !
Önskar jag också hade tid med lite skönhetsvård... Sitter just nu på jobbet och stressar för att hinna klart med allt innan semestern. :(
Har i alla fall ÄNTLIGEN fåt tag på prästen! Vi ska träffas på onsdag kväll. I senaste laget, men det känns skönt att i alla fall bestämt någonting.