• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

10 minuter kvar.....tills jag får gå hem ! yippi....

• Hej baberiba

Nu ska jag gå hem !

Ska köpa nybakade frallor på hemvägen...MUMS !!........

Hoppas vi hörs imorgon nu som vågar titta in i detta forum !!

Ha´en trevlig kväll !

• hellokitty

Mums! Låter gott!!

Jag är iofs skitjobbig som patient kan jag tänka mig. Jag har världens läkarskräck och vanligtvis känner man ju inte läkaren personligen och försöker vara sansad men med honom kan jag skrika och gorma hur mycket jag vill!

När är bilderna klara då?

• hellokitty

Ok!
    Tack detsamma!! Vi syns här imorgon! Chefen har tagit ledigt resten av veckan... Yippi!!!

• Hej baberiba

hellokitty

Morrn morrn,

Jag har en hel del bilder i datorn där hemma men jag väntar på att få fler kort från gästerna. För jag vill välja ut de bästa bilderna att lägga ut på msn. Men dröjer det för länge så väljer jag ut några kort från de jag har. Jag väntar ett tag till.

Jasså du har läkarskräck !! det har inte jag men däremot gillar jag inte heller att gå till tandläkaren. Men en läkare har jag inga problem med.

Jasså du chefen är ledig resten av veckan....då blir det BT....:D

• hellokitty

Tjohoo!

Jo, det lär bli lite BT men har så fruktansvärt mycket att göra att det inte kommer bli överdrivet mycket surfande!

jag har kollat in den här klänningen...
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Vad tror du? Ska man köpa den därifrån eller försöka låta någon sy upp en likadan?

• Hej baberiba

hellokitty

Vilken fin klänning !! jag skulle inte passa i en sån men wow vad fin den är!!

Det är svårt det där med att sy upp eller köpa. Jag hade nog köpt den för jag hade inte litat på en sömmerska att få en likadan. Men så är jag supernoga oxå.....

Du får känna själv hur du vill göra, antar att det blir billigare att sy upp eller? men har du pengarna så hade jag köpt den.

Synd att det inte blir mkt BT för dig nu när chefen är borta !!.....:(

• hellokitty

Jag hoppas jag passar i den iaf! Jag är sådär lite pluttenuttig av mig.

Har ingen aning om vad den kostar men är också lite skeptisk till om en sömmerska kan få den likadan.... Självklart kommer den inte sitta likadant på mig som den gör på den där f*rbannade j*vla modellen men är rädd för att det blir helt åt skogen om man ska försöka sy upp en.... Tror jag måste be om löneförhöjning... och köpa den så får man gå till skräddaren och justera sedan om det behövs.....

Hur känns det nu när vardagen återkommit och det inte är mer planerande? Ska ni åka någonsatnas på smekmånad?

• Hej baberiba

hellokitty

Jag är också lite pluttenuttig men jag passade inte i princessklänningar men ändå så sa de i lördags att jag var som en princessa.....fattar noll....för klänningen var inte av den modellen men det var nog tiaran och slöjan bak i håret och frisyren (lockar uppsatta lite busigt) har självlockigt hår så det var självklart för mig att ha mitt hår lockigt fast frissan lockade ju upp det ännu mer...

Nä nu känner jag att jag måste lägga ut bilder från vårt bröllop på msn....men jag vill ju egentligen vänta på fler kort från släktingarna.....men jag vill så gärna...men iofs så tror jag att bilderna liknar varandra så de vi har är ju säkert vad de andra oxå har tagit kort på.

Jag tycker att du ska köpa klänningen så du inte blir besviken. Det ser ut som om det är ganska mkt tyg i den och det kanske är svårt att förstå hur mkt tyg det är egentligen för en sömmerska.....

Vi bara njuter av vår dag i lördags....det sitter i liksom. När vi var så nöjda med allt. Samtidigt så är jag så j*la trött...somnar vid TV:n vid 19-tiden och vaknar när jag ska gå och lägga mig. Är väl alla spänningar och tankar som har släppt så nu är man helt utmattad.

Jag hade prel.bokat en resa direkt efter bröllopet men så kunde inte gubben ta ledigt från jobbet så att vi får spara detta till längre fram. Men gubben sa i söndags att det hade varit skönt att åkt iväg på en resa iallafall på en vecka men då var det försent......kunde han inte sagt det tidigare eller nappat på mitt förslag när jag hade en resa på G.

Har din m2b friat nu då? du planerar ju in klänning? vad ska m2b ha på sig? frack, frockcoat ?? min gubbe hade frockcoat passade honom så fint......

• hellokitty

Hehehe... Nä, han har inte friat än.... Men han är lite finurlig så jag väntar med spänning. Vi har egentligen inte varit tillsammans speciellt länge (2år)men han pratar om barn och hans son tjatar om en lillasyster så jag har sagt till honom att då får han rappa på med frieriet! Vill gärna vara gift innan jag får barn.

Hur ska man se ut för att passa i en princessklänning då? Nu gör du mig lite orolig.......

Vad han ska ha på sig får han nog själv bestämma men jag tycker nog det är snyggast med frockcoat. Tror han snackade om att han vill ha kostym bara....
    Han har gift sig en gång tidigare så det känns ibland lite som om han inte bryr sig så mycket om det......

Jag tycker du ska lägga ut bilder NU!!!! Jag vill ju se....

och du....trött är jag alltid!! Börjar undra om det är något fel på mig..
    Somnade vid halv 9 igår kväll och kunde inte vakna imorse när klockan ringde. Husbandet väckte mig när innan han gick kl halv 8 och hade gjort en cafe latte så det skulle bli lättare att ta sig upp ur sängen.
    Tycker nästan lite synd om honom... Han brukar vilja gulla på morgonen men jag ligger bara och spottar och fräser och vill sova....

Svar på tråden Oups, lite snabb.....