• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

:D Barnpojke.....:D hur låter det men man säger faktiskt barnflicka så då blir det barnpojke.

Sienna är söt !!

gammalt skräp på jobbet är inget kul att ta hand om......:(

Kollade du på BB (BigBrother) ? eller OC?

• hellokitty

"Älskling, jag tycker vi ska skaffa en barnpojke..." Låter som om man skulle vara pedofil

BB har jag faktiskt aldrig kollat på och det är jag stolt över!

OC brukar jag glo på men har nya säsongen börjat? Isåfall har jag varit för upptagen av mig själv för att se det!

OC och Desperate housewifes.. Det är min sambo som sitter bänkad först och skriker när det börjar!

• Hej baberiba

Ja det låter lite konstigt med barnpojke...pedofilvarning...:D

Jag är stolt över att kolla på BB...:D så ointelligent program....så meningslöst. Vad är det för kul att se en grupp människor inspärrade i ett hus.....ja inte f*n vet jag men kollar på det gör jag...:D

OC börjar 31/8 både jag och husbandet kollar varje vecka. men Desperate Housewifes kollar vi inte på.

Vad gör du då? när du är upptagen av dig själv?

Hur lång är du och hmmm (vikt)....jag skrev igår om mig.....så nu e´det din tur...:D

• hellokitty
    Måste hålla med om BB är ett ointelligent program men det är många som verkar ha fastnat för det. Sjukt egentligen! Har svårt för dokusåpor överhuvudtaget faktiskt.. Dom måste ju iaf dra in en del pengar eftersom dom återkommer varje säsong också...

När jag är upptagen med mig själv så står jag framför spegeln!
    Nä, jag sover eller är på BT!!
    Har kommit på nu på senare år att jag nog är en ganska osocial människa. Vill helst drälla omkring hemma på fritiden och slappa....eller vara på landet och slappa....

Pga allt detta slappande har jag gått upp lite i vikt som sagt.. Det innebär att jag nu väger ca 54 och är 167 cm. Inte så mycket kan tyckas men eftersom jag har varit "elittränad" (jag är utbildad till balettdansös) så känns det för egen del ganska jobbigt.. Vill bara hitta formen lite...

Jag har brunt hår, rakt, och bruna ögon, 10 fingar och 10 tår, små tuttar och ett ärr på hakan.
    Känns som om man är inne på spraydate..
  • Hej baberiba

Jag är oxå en typ hemmatjej gillar att bara vara och slappa och fika och så.....:D

Du verkar ju vara supersmal !! kom inte och säg att du är överviktig.....

Jasså du är en danstjej tro det eller ej men det är jag också. Har dansat jazzdans, stepp och pluttelite balett...(kan bara positionerna men är inget bra på dessa)...:D har oxå tränat barn i detta i en dansstudio här. Min lärare är utbildad dansare i England och har då öppnat dansstudio. Hon börjar bli till åren så att hennes dotter kommer säkert att ta över dansstudion.

Jag fick tyvärr sluta pga mina hälsenor. Fick inflammationer i dem (stora bulor bak). Kunde knappt gå....fick ta till kryckor. Tillslut så opererade de min ena fot (har en kvar...puh)....det blev så mkt skit efter operationen så jag kommer nog inte att operera min andra fot. Jag har precis kommit igång med att gå på aerobics nu istället en ggr i veckan lite mer lagom än att träna 6dagar i veckan......:D

Träffade på en gammal danskompis på stan och hon ska träna barn i dans och hon ville ha med mig i sitt team. Det drar nog igång nu i höst......

Vi verkar ha mkt gemensamt du och jag !!

• Hej baberiba

Vi har volvo, gillar korsord, böcker, Julia Roberts och nu dans......

Vart är du utbildad?

• hellokitty

Jag är utbildad på svenska balettskolan.
    Har även gått kurser i köpenhamn och japan och kom in på kirovbalettens (Ryssland)elevskola efter gymnasiet men vägradre gå för då hade jag redan kommit underfund med att jag inte ville dansa längre. Fick även erbjudande från Operan i Stockholm och som danslärare till barn i Japan. (morsan är ju från Japan )

Men la som sagt av efter skolan för jag var helt enkelt trött på det. Var kul när man var yngre men sedan kom livet ikapp och kände att jag inte hade lust att sitta i rullstol vid 40 pga av onda leder och bli tvungen att gifta mig med en miljonär pga av den usla lönen så jag slutade tvärt.

Har fortfarande men efter den hårda träningen och får ont i höfter så fort det börjar bli kallt ute. Men men.. jag lärde mig mycket där.

Ja, vi verkar ha en del gemensamt! Kul! Du glömde att vi båda har husband som sitter bänkade framför UNGDOMSSERIEN OC!

Har du bara en fot kvar? Då tycker jag nog inte att du ska operera bort den andra...kan bli jobbigt att ta sig fram utan skateboard då....

• Hej baberiba

:D:D:D nej jag har båda fötterna kvar och känner mig frisk ! :D

Det var inga dåliga erbjudande du fick ? du måste varit väldigt duktig ??

Nä vem vill sitta i rullstol vid 40 !!

Tränar du något nu?

Åhhh har du en japandk mamma !! lyckans dig...jag har alltid varit inspirerad av Japan sen jag var liten....tyckte Geishorna var så fina....

Nä nu ska jag fika......

• hellokitty

åh, vilken fikanisse du är!

Tränar inget nu men håller på att försöka jogga lite.... Brukar iaf ställa fram gympadojjorna på morgonen..

Gillar också geishor.. Kanske inte deras yrke men tycker också dom är fina !

Vilken tur att du har fötterna kvar!

Du.... jag ska jobba på den sista timmen.... Hoppas du får en trevlig helg så syns vi säkert nästa vecka!!

Kramelikram

• Hej baberiba

Fika e´gott....:D:D:D

Är du en fikanisse?

Kallar du det att träna! - att ställa fram gympadojorna på morgonen...:D:D:D isåfall så joggar jag oxå....:D

Jo Geishorna är fina men deras yrke är inget vidare......

Är din pappa svensk?

Jobba på nu vännen så ses vi här på måndag igen !!

Ha´en trevlig helg du oxå !! och sätt nu de där små huliganerna i arbete...:D att rensa ogräs....:D:D:D

Kjamizar !!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....