• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Äääntligen få jag gå hem !!

Vila.....sova.....mysa...;)....

Vi ses imorron och du var lite tillmötesgående imorogn när HAN kommer med CaffeLatte till dig...;)

Kram

• hellokitty

Vi har inte singel... vi har snigel!!

Överallt är det sniglar, fattar inte vart dom kommer ifrån! Fladdermöss har vi också! Såna som flyger alltså, inget slappt mellan benen....

Jag måste jobba på lite, det kom in en kollega!

Återkommer när hon har gått....

• Hej baberiba

Morrn

Fått CaffeLatte idag på sängen?..;)

Jasså har ni sniglar också och fladdermöss.....urgh....

Hur länge jobbar du på dagarna?

• hellokitty

morning!!

Ingen latte idag...
    sambon åkte till landet igår redan så fick snällt sova själv inatt...

Jag flexar ganska mycket på jobbet och jobbar ibland helger hemma men normalt sitter jag till 18. Men idag måste jag gå tidigare för att hinna med bussen till landet!

Ska hämta upp en av plastsonens vänner och ta med honom upp. Som tur är sa mamman till kompisen att jag skulle få öronproppar med mig för det är en riktig snackepotta! Tänk att sitta i 2 timmar på bussen och lyssna på honom! Puh....
    Vad ska ni göra i helgen då? Plantera ett nytt päronträd kanske?

• Hej baberiba

Ingen caffeLatte.......:( imorgon får du det;).....

Oj vad mycket du jobbar ! jag jobbar 8-17 men nu på sommaren har vi sommartid så då är det 8-16:15 och op fredagar (idag) 8-15....så skööönt....

Vi har inte planterat..öhhh...planerat ngt speciellt i helgen. Vi ska ha mina föräldrars hund i helgen för de ska resa bort.

Annars har jag tänkt att gotta mig i solen om den nu behagar visa sig....

Ska din m2b:s son med ut till landet med en kompis??!!??!! puh......stackars Er ! :D se till att ha många öronproppar....:D

• hellokitty

Dom är snälla och tysta så länge dom har sina gameboys men dom håller på att få fyrkantiga ögon så vi brukar säga till dom att dom inte får spela mer än en timme per dag. Vi får sätta dom på hårdarbete så dom blir trötta......

Senast fick dom såga ved och dom tyckte det var så kul att dom bad om att få såga mer! Lättlurade små krabater!

Själv tänker jag ligga i solen och lösa korsord! Aaaahhhhhh....längtar...
    Har Ni några uteställen i byarna? Har ni bestämt er för när ni ska komma upp då?

• Hej baberiba

Jo dessa j*la gameboys.....ungarna gör ju inget annat......Bra att ni har satt en maxtid på detta.....

I helgen kan de rensa ogräs....:D:D:D plocka maskrosor...:D

Visst är det kul att lösa korsord ? gillar oxå att läsa en god bok....

Vi ska till den stora staden den 9-11 sept. vi kommer upp på kvällen den 8.e.

Några uteställen har vi allt......vi är inte så himla "bonniga"....:D

Kom hit så ska du få se...;)

• Hej baberiba

Har ni några uteställen då??...:D:D:D

• hellokitty

Jo vars, det var ju ett tag sedan man var ute men lite ställen finns det allt.
    Vi brukar "hänga" på Riche ibland.... Men allt för ofta blir det lokala baren som det är krypavstånd ifrån! "Allt för ofta" innebär varje dag...

Vad gillar du för böcker? Själv läser jag mycket deckare.. Gillar Elisabeth George, Agatha Christie, PD James, Patricia Cornwell och mycket mycket annat! Annan favoritbok är "Dumskallarnas sammansvärjning".

Svar på tråden Oups, lite snabb.....