• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Helt otroligt att glasen och tallriken bara höll i transporten!! ska du ha kökshanddukarna i båten?

• drea

Han kommer på lördag kväll och åker tidigt på tisdagen. Så det blir inte så många dagar, men han jobbar i Europa denna vecka och ville åka så billigt som möjligt, och då blir det så här konstiga tider. Han åker hem från London på tisdag eftermiddag. Men han bor hos oss så vi lär nog hinna prata en del ialla fall!

• drea

Ja varför inte, det har ju inte blivit någon båtresa i år, men nästa sommar kanske?

• Hej baberiba

Ja nästa sommar måste ni ge er ut och segla om ni inte har varit ute så mkt i år.

15 min...kvar....puh...

• drea

Jag hoppas det blir bättre väder nästa sommar, för då blir det absolut en långresa över till Finland!

10 min kvar!

• drea

Lycka till med allt nu under dagen! jag hoppas du blir en vacker brud och att Peter blir glad för ringen!'

Lova att berätta om allt när du är tillbaka igen! Jag skall i alla fall berätta om mitt nya jobb i nästa vecka, när jag får en tid över!!

Stor kram!!!!
    Andrea

• Hej baberiba

Jag lovar att höra av mig till dig via hotten.

Tack tack !

Ha´det gott och lycka till på nya jobbet.

KRAM

• Hej baberiba

Är det någon här ?

• hellokitty

JAG ÄR HÄR!!! Har du tråkigt?

• Hej baberiba

hellokitty

Hej,

Det var ett tag sedan vi hörde av dig?
    Hur är det med dig då?
    Jag gifte mig i helgen !!...yippi...
    Ja lite tråkigt drea har nytt jobb så hon har försvunnit. Men jag har hennes hotmail......:D:D:D

Sitter på jobbet men kan ändå inte låta bli BT.....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....