Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Nej vi valde att bara ta negativen, det skulle bli över 1000kr dyrare om det blev CD. Axel har en negativscanner, så han kan lägga över endel foton själv. Dock inte de som tas med en mellanformatskamera, de måste man lämna in för scanning. så det gör vi nog, men det blir billare än att be fotografen göra det! Jag vill gärna ha många bilder på datorn så att man kan skicka dem till vännerna!
Skicka till vännerna och lägga ut på BT!!
Hoppas jag får se mer bilder från ert bröllop !!
Exakt, det är ju viktiga grejor! Jag vill gärna visa bilder, om de är fina, man är ju rätt stolt som brud!
40 min tills du slutar! Skönt! Ska du jobba i nästa vecka med eller är du ledig?
Tur att du inte jobbar heldag i dag, då hade du blivit stressad, eller hur!
Jag jobbar på måndag som vanligt.
Jag vet 40 min kvar.....har fått ett kuvert från min chef och på det står det: "Till Toastmastern" jag är så nyfiken på vad det kan vara i......konstigt att toastmastern ska ha det för oftast brukar man ju få en present från jobbet. Men det är vä ett postogram och sen så står det i vad vi har fått eller att det ligger ett presentkort i eller dyl.
En kompis som gifte sig för två år sedan fick en övernattning med mat på herrgården där vi ska ha vår fest så jag tror att vi får ngt iallafall....men konstigt om det är en present till oss att toastmastern ska öppna det......?? fattar noll men det löser sig säkert. Jag ska lämna brevet när jag slutat jobbet.
INTE TJUVKIKA bara!
Jag fick ett postogram tillsänt mig till värdshuset. Mina kollegor på Försäkringskassan skickade det till mig, det var jättekul att få! Plus att jag fick telegram med bud på lördagsmorgonen och fredagsmorgonen, och kort och blommor under fredagen... och så gåvor skickade från USA till mig! kul!
Nä jag ska inte tjuvkika.....;)...hehehe..:D fast de kliar i fingrarna.....:D
Lite spänning måste det vara......
Vad kul att få blommor och presenter till sig det tror jag inte att vi får.....men vad kul att få !!
Jo just det, vi pratade ju om USA i går... och i morgon kommer en kompis som jag inte sett sen jag var där, 1993-94. Det skall bli så kul! Han och Axel får väl hitta på nåt nu när jag måste jobba i nästa vecka. Tror inte att det är så lämpligt att begära ledigt på första dagen, eller vad säger du?
Kanske inte så bra att be om ledigt första dagen.....:D..men du hinner säkert träffa din kompis en hel del ändå. Ska han bo hos er? hur länge är han hos er?
Ja från USA fick vi glas och en fin tallrik och så fotoalbum och kökshandukar med båtar på. Helt otroligt att man vågar skicka glas, men vilka fina! Fast portokostnaden var nog lika hög som värdet på paketet!