• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Lunch snart eller??
    Jag har kvar mat från i går, men det blir jag nog inte mätt på. får se om jag kan köpa nån macka på 7 eleven eller nåt...

• drea

Tack!
    Jaha, det kanske skulle kunnat vara nåt, en helt annan typ av ring. Nåja lite sent nu...

• Hej baberiba

Ja det är lunch snart och då ska jag jaga min frisör....:D...hon har semester så jag ska åka hem till henne och säga att jag vill bli sminkad av Ann-S istället på lördag och att hon gärna få derbitera mig vad provsminkningen kostade. Sen då kolla så att hon inte tar illa vid sig.

• drea

Ok, våldgästa henne med andra ord!! He he! Ja, bara du blir nöjd! Önskar man kunde se in i framtiden och fick se dig som brud redan i dag!

• Hej baberiba

Jag vill oxå kunna se in i framtiden....så jag hade fått veta vilken sminkning som hade passat mig bäst....:D

Hoppas hon är hemma.

• Hej baberiba

Nu tar jag lunch !! vi hörs sen !

• Hej baberiba

Tja vännen!!

Tebaks !

Jag fick tag på min frisör och hon hade inget emot att jag ändrar sminkös till Ann-Sofie. Så det var skönt.

Har inte hunnit äta ngt bara några kex och en banan. Men jag slutar vid 15-tiden idag så jag klarar mig.

Vad blev det för lunch för dig?

• drea

Jag åt min gryta från i går, den innehåll ca 10 st vitabönor, paprika och en bit korv... och en clementin med 15 kärnor!!! Så nu är jag riktigt mätt!

inte

Men jag får väl äta nån smörgås lite senare...

Åh vad bra att det ordnade sig med sminkösen!

• Hej baberiba

Nu är den stora frågan om jag ska be sminkösen komma till frissan vlket frissan inte har ngt emot fast hon får komma sista timmen eller så eller om jag ska sminka mig på fm innan jag går till frissan. Vad hade du gjort?

Svar på tråden Oups, lite snabb.....