Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Ja, pressad potatis är inte lätt att varmhålla! Den kallnar ju direkt!
Jag vet inte vad vårt bröllop kommer att kosta exakt men Peter och jag lägger ut ca: 20000:- men då tillkommer fotografen. I detta pris har jag räknat in allt inkl. mina naglar, mascaran, plockning av bryn och färgn. av fransar och då oxå brudsminkningen.
Vi blir 45 gäster och ett kuvert kostar 800:- det blir 36000:- men så är det barn med och det kostar mindre för dem så räkna ca 30000:- sen tillkommer vin till maten, baren, bussen hem, bilen som väntar på oss utanför kyrkan, fyrverkeri, övernattningen. Tror jag tänkt på allt nu. Vet inte den totala summan men nu vet du ungefär.
Ja, oftast blir det mycket dyrare än man tror.
45 gäster, det är ju ändå rätt många, men det var inga vänner va? Utan bara släkten?
Vilket är ditt favoritgodis förresten? Jag är så himla sugen men kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa...
Marabou mjölkchoklad...mmmmm eller skumbananer/svampar=smågodis....
Det är närmsta familjen som kommer och de vi umgås mest med i kusinskaran kommer oxå och deras föräldrar. Men inga kompisar.
Ja, jag gillar nog svampar och bananer bäst, de där kolasvamparna är ju goda... å vad jag blir sugen!
Ska ni ha nån fest för kompisarna sen eller?
Vi har inte bestämt om det blir fest för kompisarna senare få se hur det blir...
Skulle vara kul...men så har vi kompisarna utspridda i Linköping, Malmö, Göteborg....kanske svårt att få hem dem till oss här i lilla Ljungby....:D
Ni får väl ha ett pyjamasparty och sätta upp tält i trädgården? Då kanske de kan komma och sova över!!!
Hahaha vilken rolig idé, det kanske vi ska ta och genomföra....:D
Ja, och så grillar man och myser, det kan nog bli kul!!
Hur är vädret förresten? Det verkar rätt lovade inför morgondagen!!! Bättre än min dag i alla fall!
Hmmm myser.....:D hur då menar du?:D:D:D
Ja det ser ut som om solen kanske ska skina på oss iallafall verkar det bli uppehåll. Fast nu så regnar det....snyft...