Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
myser... ja man dricker en massa vin och bara lallar runt i sin pyjamas!
Regnar det??? Här i storstan har vi sol och lätta moln.
Min sista dag på jobbet i dag!!! Har tagit med mig bullar som jag ska bjuda på och sen så blir det tydligen tårta också! Gott! Tur att man redan är gift annars hade jag kanske inte kommit i min klänning!
Ja det regnar !!.....:(
Mmmmm vad gott med bullar...kan du faxa hit några......mmmmm.....vad är det för smak? vanilj? kanel?
Ja, det är en kanellängd med kardemumma i degen (godast så). Det var det jag bakade här om dagen...
Jag börjar bli riktigt hungrig nu av allt mat och godisprat. Åt inte så mycket till frukost eftersom Axel glömde att köpa hem bröd i går... trots FLERA påminnelser Ingen ordning på karln
Han nakenfotade en tjej i går kväll, först på en åker och sen i vattnet... men bilderna blev inte så bra för hon frös hela tiden och spände sig, och det vill man ju inte att ska synas!
Jag trodde att det var det du bakade häromdagen som du ska bjussa på. Låter gott!!
Var inte för hård mot din man !...:D...
Vad tycker Axel om att nakenfota tjejer? och vad säger du om det? är de helt näck liksom visar allt eller?
Jo det var det jag bakade häromdagen som jag har med mig!
Nej, jag har inget emot att han tar såna bilder, de är vackra och han är duktig. här är några,
www.fotosidan.se/gallery/view.htm Den första tjejen jobbar förresten för Göran Persson (eller kanske gjorde, för hon skulle sluta) De två sista bilderna är på min skräddare, han är dragqueen
De ringde från butiken där vi har våra kläder och säger att symaskinen har gått sönder !!......vilken j*la otur man har. Så nu får jag hämta kläderna ikväll (om de nu hinner bli klara) hon har lånat en symaskin men har pga detta blivit försenad.
Oj nej!!! Bara de blir klara! Detta är ju så typiskt!!! Nåt som inte bara får hända. Hoppas det löser sig, man kan ju inte gifta sig utan klänning!
Jovisst kan man gifta sig utan klänning men kanske inte att rekommendera......:D jag har ju slöjan!! hahahahahaha :D:D:D:D
Jo jag tror det ordnar sig men jag trodde att jag skulle hämta kläderna vid 13 !
Ja om det bara blir slöjan, hoppas jag att den är lång så att man kan svepa in sig i den!
Själv väntar jag med spänning på våra kort som fotografen tog. Det skulle ta ca 3 veckor så nästa vecka hoppas jag att de kommer!!!
Vad spännande för er att se korten, hoppas de är klara nästa vecka. Ska bli kul att få höra om ni är nöjda. Får ni med CD oxå?