Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Det låter jättemysigt det du planerar. Jag är oxå en "hemma tjej" så det låter så fint.
Jasså är det så trist med Hasseluddens spa, tråkigt. Tänk vad många blir lurade...
Skönast är att sova i egen säng, så tänkte jag. Men Trulsa får vara hos mamma och pappa, så att vi slipper ta hundpromendad på kvällen
Ja, jag vet. Många tror nog det är mer exlusivt än vad det är. Men tittar man på bilder är det ju helt ok. Tänk om alla ställen är så, annorlunda mot vad bilden visar? Nej det får vi inte hoppas!
Ja det är ju bara att lämna bort er "bebbe" för en natt.....Trulsa trivs hos dina föräldrar?
Jo egen säng är alltid bäst !...mmmmmm
Ja det gör hon. De har ju också hund. och tomt, vilket inte vi har... än!
Åh nu slutar du ju snart, vad skönt!
Ta det lugnt och "njut" av att bli ompysslad... om man nu kan bli det när man plockar ögonbryn!
Ja så skönt att sluta lite tidigare idag och imorgon är det bara 4 timmars jobbning, så toppen.
Nej man njuter nog inte så mkt när man plockar ögonbrynen.....ska vara när jag färgar fransarna.....tråkigt bara att blunda.......
Ja vad bra att du inte behöver jobba så mycket i morgon!
kram!
Nu ska jag dra mig hemåt !
Vi hörs imorogn igen på FM !!
Kram
god morgon!!!
I morgon smäller det!
God morgon !
Puh.......Yapp imorgon smäller det och det rejält......vi ska ha fyrverkerier på kvällen det kommer dit en pyrotekniker...
Våra gäster igår kom 40 min försent så jag hade ett helsike med att hålla potatisen varma......sen gick de hem till P:s syster vid midnatt......men det gör inget vi hade supertrevligt.........fick så fina blommor av dem.........så trevligt.
Igår på min lunch när jag sa till min frissa att hon inte ska sminka mig så började vi prata om håret. För i sista stund så ska jag ha slöja inbakad i frisyren därbak liksom......sen då tiara och blommor....så Jenny fick inte ihop ngt alls det blir ju liksom kaka på kaka slöja, blommor,tiara.......så jag kommer nog att strunta i blommor men jag har några med mig om det blir ändringar. Det var ju meningen att jag skulle ha blommor i håret och tiara och sen då i nacken håret hängades löst ner i lockar. Men slöjan förändrar allt ! nu blir allt hår uppsatt och slöjan ingojsad i håret.
Det blir säkert bra allting och jag sa till frissan att slöjan vill jag ha men sen hur det andra blir spelar ingen roll alls. Men tiara blir det nog iallafall....
Idag jobbar jag till 12 !
Ja, det brukar bli en del ändringar i slutet! jag valde att ha en slöja som jag satte fast själv nedanför knuten, eftersom jag inte ville ha slöjan under middagen, eller kanske framför allt... inte på båten ut till Sandhamn.
Å fyrverkerier, vad kul!! En liten fråga bara... hur mycket tror du att allt går på till ert bröllop? För trots att det bara blir ett litet bröllop så blir det mycket pengar...? Vi räknar med ca 50 000kr för våra 8 gäster och vi själva, med allt inkluderat. (tror jag)