• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

hellokitty

Hur har det gått med er veranda ? - målat det ännu? vad blev det för färg?

Lever husmusen??

• Terese L.

Nä, jag tror jag smäller av!!!

Håller ni ännu på med denna tråd! Ni är helt otroliga. Själv har jag varit på semester (i småland faktiskt!) och kommit tillbaka och så ser man att ni ännu håller liv i denna tråd.
    Lyckades inte logga in på min gamla signatur så Justina har helt sonika döpt om sig till Terese L. (som ju är mitt rätta namn!)

• hellokitty

Cheerful,

Verandan är byggd men vi har bara extraimpregnerat den. Husbandet vill helst inte måla den men vi får se. Alla vi pratat med röstar för vitt iaf!
    Vi har tagit 5 stora möss, vet inte om det var råttor-så stora var dom. Sen har vi fått en liten näbbmus också.
    Hur är det med dig annars?
    Orkar inte läsa igenom hela tråden men...när ska du gifta dig?

Och hej på Dig Terese!

• hellokitty

Cheerful,

Jag är ju blind och såg inte ditt första inlägg!
    Grattis får jag väl säga!! Hur känns det att vara fru? Stor omställning,va?
    Vad jobbar Drea med nu då?

Och vad jobbar Ni andra med? Eller pluggar...eller gör?

• Hej baberiba

Terese L

Kul att höra av dig !!

Klart vi håller denna intressanta tråd aktuell. Som jag sagt tidigare så tar vi upp allt som är viktigt i livet...:D

Vart i småland var du? ätit pizza i Ljungby kanske.....:D:D:D:D

• Hej baberiba

Hellokitty

Det känns underbart att vara gift. Vår dag var över våra förväntningar. Vi fick öhhh...jag fick mycket komplimanger för mitt hår, klänning och brudbukett. Att allt var så genomtänkt.....det syntes liksom.....så kul att få så mkt komplimanger.....

Ska lägga ut bilder på msn fotoalbum så jag länkar sen här på BT när jag är klar med detta.

Drea fick äntligen jobb som lärare på gymnasiet !!!

• Hej baberiba

hellokitty

Bajsar näbbmusen på disken ?? :D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Undrar vart snartfru, Annica_B och A+J tog vägen?? någon som kan ge sig ut och leta efter dem.....:D:D:D:D:D

• hellokitty

Vad roligt att allt var så bra! Var gifte Ni Er någonstans? Ser fram emot bilder! Jag sitter och väntar på min tur....Jag har allt planerat i mitt lilla huvud men karl får ju aldrig tummen ur och friar! Men känner på mig att det kommer hända inom de närmsta månaderna....

Aha! Vad undervisar hon i för ämnen? Drea alltså..

• hellokitty

Näbbmusen bajsar inte så stora pluppar så det är inte lika vidrigt som de andra feta. Men nu är dom iaf döda och begravna så nu har vi inte haft mycket bajs på diskbänken!

Var det Du som jobbade på försäkringskassan?

Jag måste jobba emellanåt så är inte så snabb på att svara...

Svar på tråden Oups, lite snabb.....