Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
:D klart ni har uteställen ! det är ju huvudstaden..:D
Jag läser böcker om 1800-talets England, Irland osv....Catherine Cookson mfl...Sen läser jag böcker om problem barn- torey Hayden och David Pelzer´s böcker om sin uppväxt, Pojken som kallades det, pojken som inte fanns, pojken som överlevde. Gillar oxå böcker om Australien som Mathildas sista vals mfl....
Fick igår höra att videoinspelningen från vårt bröllop kanske inte har blivit ngt pga dåliga batteri. Det är då vigseln i kyrkan som inte kommit med. Så tråkigt..:(
vi får se när vi får videobandet från affären där vi hyrde kameran. Hoppas att vigseln är med !! Från festen är det garanterat med fast de sa att de fick byta batterier vart 10:e minut...det är detta som oroar mig: "höll inte batterierna längre än 10 minuter i kyrkan !!" och de var nya batterier och fulladdade sa de i affären........snyft....:( så håll tummarna att det blivit ngt.
Gud, vad dåligt! Hoppas verkligen det blev något!! Annars måste ni ju kunna reklamera på något sätt....
Håller verkligen tummarna!
Jag läste mycket barn-som-far-illa-böcker när jag var yngre bl a bakom lykta dörrar(heter den så? ) Tyckte det var så hemskt så har lite svårt för att läsa sådant nu.
Fast har lagt undan böcker nu ett tag och löser som sagt korsord istället. Jag brukar ha perioder på några månader då jag gör antingen det ena eller det andra.
Klart vi har uteställen men inte många som jag gillar! Lite kräsen.. Alla ställen runt Stureplan är ju ställen som bara wannabees går till...Vem orkar se Fadde och Linda?
Klarar inte av sådana ställen. Vill ha det behagligt runt omkring mig men ändå med rätt ålder och inte något i stil med Kicki's. (Kicki's har jag varit på en gång i min ungdom. Människor som skriker och skränar och sjunger snapsvisor) Jag gillar mer barhäng med stora fluffiga fåtöljer och inte discotek.
Jag och karln brukar ha lite diskussioner om uteställen ibland för han kan bara vara på ställen där det är "snygga" människor så man har något att titta på. Jag tycker däremot att huvudsaken är att man är med roliga vänner. Han kan ju titta på mig!
Jag tror det blir svårt att klaga hos dem om detta......det är nog bara att hoppas att det har blivit filmat. Så håll tummarna.
Jag kan inte alls uteställena i Sthlmn men Stureplan känner man igen....:D
Varför vill din sambo gå på uteställen med "vackra människor" han har ju DIG !..:) känns inte detta konstigt för dig när han säger så? har han bara "vackra kompisar" då eller?..:D Du måste ju vara supersnygg då..:)
Jag brukar faktiskt stå framför spegeln, hålla in magen, pluta lite med läpparna och säga "guuuuuuuud, vad jag är snygg!" Försöker intala mig själv.... Sambon bara skrattar! Han är lite dålig på komplimangbiten...
Vet faktiskt inte var han fått det ifrån att gå på sådana ställen... Han var ju ungkarl ett tag innan han träffade mig och hängde ofta med sina frånskilda kompisar på ställen med unga snygga tjejer så det sitter väl kanske i fortfarande. Han skulle aldrig ragga men gillar väl att kolla.. Jag brukar hämnas med att sitta och flörta lite själv...
Då blir han inte så glad......
Men när jag tänker efter så har han faktiskt ganska snygga tjejkompisar men killkompisarna är det lite si och så med..
Sedan är ju faktiskt smaken som baken. Ofta tycker vi olika och de tjejer han tycker är snygga tycker jag inte ser så märkvärdiga ut och tvärtom. Jag gillar mer den naturliga looken som min favvo Julia Roberts! Skulle ge nästan vad som helst för att se ut som henne....suck....
Vilka kändisar tycker du är snygga? Kille och tjej..
Jag gillar oxå Julia Roberts och sen Sandra Bullock. Pamela Andersson är så söt fin midja men vill inte ha hennes boobs. Killar så tycker jag Russel Crow, Nicolas Cage, Tom Cruise....tror jag....har inga favvisar så....
Du behöver inte stå framför spegeln och göra dig till för du är snygg som du är! ;)
Fast iofs så vet jag inte hur du ser ut...:D.....
Har du inte ngt kort på hur ni ser ut som man kan få se?
Har inga bilder här på jobbet tyvärr. Kanske kan hitta något hemma!
Har du någon bild att skicka? Jag vill ju se vem det är jag snackar med!
Gillar också Sandra Bullock... Pamela är inte riktigt min stil...DÄremot såg jag en bild på Victoria Silvstedt häromdagen när hon var osminkad och då var hon ju jättesöt! Fattar inte varför dom ska spackla på sig så enormt..
När det gäller killar är Jude Law och Orlando Bloom favoriter.. Lite pojkiga men men.. Snacka om att vara avundsjuk på Sienna Miller som hånglar med båda.. Henne gillar jag förresten också! Söt tjej.
När jag var i Australien för att hälsa på ett ex stod vi och spanade utanför Russel Crows hus...... Han var inte där dock...
Du kommer ju att få se hur jag och husbandet ser ut när jag lagt ut bilder i vårt fotoalbum på msn. Så du får vänta tills dess...:D
Vem tusan är Sienna Miller?? (börjar nog bli gammal)..:D
Vad synd att Russel inte var hemma..:D annars hade du kanske fått en CaffeLatte...:D
Sienna är hon som är tillsammans med Jude Law men nu när han var otrogen med barnflickan så hånglade hon lite med sitt ex, Orlando Bloom. Hon är ju i tidningen var och varannan dag nu pga av detta, stackarn..
Skaffa aldrig barnflicka!
Men du lägger ju aldrig ut några bilder! Har ju suttit och väntat nu i en hel dag!
Jag skulle nog bli ganska förvånad om Russinet bjöd på latte.. Tror snarare han skulle bjuda på whisky! Mums!
Har du fått någt gjort idag på jobbet?
Inte jag.....
Sienna ????..........:D:D:D får väl köpa en skvallerblaska...:D
En manlig barnflicka kanske...:D:D:D
Tror det är mer än en dag som du har väntat.....:D den som väntar på ngt gott....väntar alltid för länge.....:D
Jajaja de kommer snart....tror jag....;)
Gillar du whiskey ! det gör inte jag bara i Irish coffe isåfall..
Nada gjort på jobbet idag.......pratar med dig hela tiden....:D
Gillar whiskey... Men lite mer tjejig som inte är så rökig.
En manlig barnflicka skulle kanske inte vara så dumt.. Barnpojke
Här kan du läsa ALLT som hänt den senaste tiden mellan Jude och Sienna. "Se även tidigare artiklar"
www.kvp.se/index.jsp
Får inte heller något gjort. Försöker och försöker men det är bara gammalt skräp som ligger som man borde gjort för några månader sedan som man bara ser och låter ligga för det är så jobbigt att gå igenom och ta itu med.
Trevlig läsning!