• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Halllllllllllåååååååååååå..........uttråkad....uttråkad.....uttråkad......uttråkad....

• Hej baberiba

Hallååå........

Någon hääääär??.......

• hellokitty

Nu är jag här!!!

Jaha, tyckte det såg ut som lite hemmagjorda bilder så därför drog jag slusatsen att det var du på bilderna!

Har du lagt in några bilder än då?

• Hej baberiba

hellokitty

Det är väl bara två bilder på klänningen, jag tycker inte den ser hemmagjord ut...:D

www.bonnybridaluk.co.uk/418.htm

Nej jag har inte fått in några bilder ännu. Väntar på att få lite fler kort från gästerna så att jag kan välja ut de bästa.

Har du slutat dansa helt och hållet? hur längesedan är det då du var aktiv dansare?

• hellokitty

finfin klänningen, verkligen!!

Jo, har slutat helt faktiskt för......nästan 10 år sedan.... Har inte rört en fena sedan dess!

Gud, vad långsamma dina gäster är...
    Kan du inte säga till dom att skynda lite för att jag vill se...?

• Hej baberiba

Hellokitty

Ja klänningen är jättefin ! ville visa den för Årebruden07.

jag vet att våra gäster är slöa men jag fick ett sms innan att En CD snart är på väg hem till oss. Sen har jag bara två CD:s kvar att få in. Kanske att jag lägger ut bilder ändå....orkar kanske inte vänta längre.......

Hur gammal är du? jag gissar på 28!

• hellokitty

Bah! 28 år!!!

Nene, lilla gumman. ENDAST 26ÅR!!
    Får visa leg ibland när jag köper folkisar elelr ciggisar... *stolt*

Hur gammal är du??

• Hej baberiba

Urghh.......röker du?? det är många dansare som röker, varför är det så?

Tränar du ingen dans alls i dagsläget??

Gissa min ålder då??

• hellokitty

Dansare röker för att det gör att hungerskänslor minskar och därmed äter man inte lika mycket och håller sig smal!
    Tyvärr är det ju lätt att bli beroende....
    Men ska sluta inom snar framtid....lovar.
    Tränar ingen dans nu men har funderat på att göra det ibland, bara en gång i veckan..för att hålla formen. Men orkar aldrig...

Hur går det på aerobicsen då?
    Hur ofta går du där?

Med tanke på din lite snuskiga humor så tror jag att du är ungefär i min ålder...

• Hej baberiba

Har inte börjat på aerobics ännu...:D det börjar imorgon men nu är jag krasslig och då ska man ju inte träna......:D aerobics är en ggr/vecka men sen kanske jag går på lite annat också....få se....

????????? vaddå snuskiga humor???....moi!!...tycker jag har skött mig ganska bra....:D nu får du inte veta min ålder.....:D:D:D:D

Chefen is out of the office eller??

Svar på tråden Oups, lite snabb.....