Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Morrn hellokitty,
Läge´t idag ? hur var det i helgen i torpet?
Hähähä... Hallåj på er flickor!!!
Jösses vad ni jobbar på... över 1600 inlägg har ni lyckats få ihop!
Sitter här hemma vid datorn och vill helst ut o sola, men inser att det inte är nån mening. *suck* Jag tyckte sommaren tog slut, och nu har den börjat igen när jag inte har tid att utnyttja den. *lite gnällig idag*
Annica_B
Hej på dej !!
Det var längesedan !!
Du kan alltid hänga här på BT OCH PRATA MED MIG..:D hellokitty har inte hört av sig idag, hon har nog mkt på jobbet och Drea har fått jobb som lärare....så hon har inte tid med oss längre men jag har hennes mailadresser...:D
Cheerful
tjena tjejen!!!
Oj då, jahaaa. Kul för Drea, vet du om hon trivs? Lärarjobb är dumt. Då har hon ju aldrig möjlighet att snacka med oss?!
Vad gör du idag? Jobbar eller?
Annica_B
Yapp jag jobbar (är ju på BT)...:D....
Javisst är lärarjobb dumt kan inte vara på BT vad tänkte hon på? :D men jag nmailar henne ibland....:D så hon inte glömmer bort sina polare här på BT...:D
Hur är det i Karlskrona idag då? ätit glass nyligen eller?
Näää... har börjat mitt "duktiga" liv för typ 135:e gången... Det är mitt projekt det här året före bröllopet. Hehe...jag ska gömma mig bakom en lyktstolpe sen, tänkte jag.
Nä, men allvarligt talat så vore det toppen att bli av med 15kg.
Bra att du håller Drea uppdated. Hon kanske kan få dispens? Hälsa henne att hon ska kräva att få en dator med uppkoppling till sin kateder.
Kallekrona är SOLIGT och VARMT idag. Jag försökte tvinga min sambo att hänga med ut o sola, men han VILLE INTE???!!! Undrar vad det är för fel på honom. Typ feber eller nåt.
Han kom o frågade om vi skulle se en film för typ en halvtimme sen, och jag sa att ja, jo, det kan vi väl... Jag kanske ska gå o sätta mig så stackarn slipper vänta mer nu eller vad tycker du?
F*n med, nu blev jag sugen på sandwich bara för att du sa så där... tack för den!
Annica_B
Om du har tråkigt så kan du alltid räkna alla gubbarna i de olika färgerna...:D
Va??!!?? vill inte sambon hänga med ut och gotta sig solen !! han har nog få solsting....:D....vaddå kolla på film när det är 25grader ute och sol !!
Min gubbe därhemma är sjuk....stackarn...:(
Vi gifte oss den 13/8 !! allt var toppen och blev över vår förväntan, vilket är svårt att få pga att jag är kontrollfreak och pedant när det gällde vårt bröllop. Så vi är verkligen nöjda. Fick så mkt komplimanger för våra kläder och mitt hår och brudbukett. Så himla kul!!
Jag kommer att lägga ut bilder i ett fotoalbum på msn så jag kommer att länka alla här på BT dit. Sår får de som vill gå in och titta....Måste välja ut de bästa korten bara först....:D
Vaddå film du har ju BT och mig?? ....:D
Du får köpa en glass men sen måste du komma hit igen på BT !!....:D
Jobbar du annars eller vad gör du?
När gifter ni er?
HOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
I'm back....
Chefen has left the building..
Hur är det med er?
Cheerful: Helgen var skön och ungarna var relativt lugna.. Det enda dom tjatade om hela tiden var om att få grilla marshmallows.. och äta godis såklart. Jag löste en del korsord och sambon arbetade hårt i trädgården!.. Aaaahhhh... Livet är bra härligt ibland!
Cheerful:
Hur var din helg? Några korsord?
hellokitty
Blev det trädgårdsarbete för de små huliganerna? inget arbete inget godis....:D
Visst är det toppen när husbandet arbetar och en annan bara gottar sig....:D:D:D
Vår helg var bra, jag löste lite korsord och läste tidningar. Husbandet fick ont i halsen i lördags och i söndags var han dödsförkyld och igår så var han sjuk och idag...stackarn....:( han tålde inte att gifta sig...:D
I lördagskväll var vi bjudna hem till kompisar på grillning så det var gott...mmmm....