• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • hellokitty

Jopp, för tillfället men hon är tillbaka om en liten stund så då "försvinner" jag.

jo....kom igen nu! Du är.....28?
    Jag kom bara att tänka på något inlägg där du skrev att min sambo inte pillade på biljardbollarna för att han pillade på mig!
    Inte så snuskigt egentligen men inget jag tror skulle komma från en 50+:are
  • Hej baberiba

haaahahaha :D:D:D:D:D jasså var det det du menade......ganska oskyldigt faktiskt och jag kunde inte låta bli......:D lite kul var det...hoppas du tålde det...annars är jag så sorry..........:(

jag kan säga som så att jag ser ut som 28 men jag slutade räkna vid 30 och min husband är 31 !!! och jag är äldre....:D hahaha vilken gåta du fick??

• Annica_B

Hehe... underbart samtalsämne. Nu har jag catch:at upp lite här och kan hänga på i konversationen, tror jag...
    Cheerful: G R A T T I S!!!!!!!!!!
    Jag skulle gärna vilja läsa en sån där komplett berättelse om DIN dag! Lova att du fixar det ihop med bilderna..???

hellokitty: Jag dansar inte men röker ändå. Dumheter, jag vet. Men det blir väl skaffa-barn-dax efter bröllopet (nästan precis ett år kvar) och då ska jag definitivt sluta (om det inte blivit av innan dess).

Hihi! Kul med gissa ålder. Jag gissar också på 28, Cheerful!
    Vad tror ni jag är???

• hellokitty

Jag är snuskishummern nr1!!
    ..så tar inte illa upp! Blev bara lite paff....

ok...då är du 31 1/2 eller 32.

Måste gå nu!!

Vi höres av!

Kramelikramelikramelikramelikram

• Annica_B

Ahaa. Över 30..... 32?

• Hej baberiba

Annica_B

Välkommen hit !!

Tackar ! jag vet inte om jag orkar skriva så lång berättelse men jag ska försöka. För mig är det viktigast att få in bilderna för nu är det många som tjatar...:D

jag skrev innan till hellokitty att jag ser ut som 28 men slutade fylla år vid 30 och husbandet därhemma är 31 ! men jag är äldre....:D:D:D såååå bit i den du??..:D:D

Hmmmmm jag tror du är 25 !!

• Annica_B

26. Fikatajm! kommer sen.

• Hej baberiba

jaha där försvann hellokitty....:( ja vi hörs när du kan vara på BT !! vi verkar komma från samma planet för jag pratar snusk oxå.....:D

Jag är inte 31,5 eller 32 !

Så kom igen nu va?....:D

• Hej baberiba

Annika_B

GB-Sandwich till kaffet eller??

Inte illa gissat av mig !! jag är inte 32!!

• hellokitty

cheerful:

69!

annica: bra ålder där!

...kan inte hålla mig borta.........kommer väl snart få ett likadant fax som du annica....

Svar på tråden Oups, lite snabb.....