Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
hmm nu funderar jag verkligen på vad jag vill göra. Vi har ju bokat Örgryte gammla kyrka den 20:e maj och fått hem papprena. Nu har det visat sig att de skall reparera kyrkan mellan maj och september och att det därför kan förekomma träskivor framför några av de stora fönstrerna. Jag vill inte gifta mig med träskivor i kyrkan... så viktigt är inte den kyrkan tycker jag... känns som jag ångrar mig lite. Ni andra som skall gifta er i den kyrkan den perioden vad tycker ni om det?
Eller ni andra, vad hade ni tyckt?
Igår var det premiär på danskursen: Tjohooo, va det var roligt! Min m2b hade dessutom mer takt än vad jag trodde, men ännu är vi inte på samma nivå... Kanske blir bättre efter ytterligar 6 gånger
Kan inte fina förrän om 1½ vecka. Ska ju åka bort i nästa vecka.
Vårbrud - Om du verkligen vill ha den kyrkan så tror inte jag att en träskiva kommer att störa. Är det däremot flera kanske ljusinsäppet inte blir så stort och det kan då bli lite mörkt...
Kan inte FIKA förrän om 1½ vecka... (Hmmm måste kanske kombinera danskursen med en maskinskrivningskurs...)
Lessen att ni får lyssna på alla mina gnällinlägg, men behöver råd och stöd från någon som förstår..
jag har ju frågat min pappa om han vill föra mig till altaret och på det svarade han "ja, det kan jag väl göra.." och då sa jag, "vadå, det kan jag väl göra? jag vill ju att du skall vilja det.."
"ja, jojo.. det vill jag.." typ något sånt fick jag till svar..
skickade över den låten vi har pratat om.. 'butterfly kisses' och frågade om han kunde tänka sig far,dotter dansen till den..
han hade att göra och hann inte lyssna just då.. så jag ringde häromdagen och pratade lite allmänt och passade på att klämma in en fråga om han lyssnat på den, och om han tyckte om den..
"ja, men jag skrev väl OK?" sa han då.. "nä, sa jag.. det gjorde du inte"
den här stilen e det alltså.. det e ju svårt för ar att sätta er in i exakt hur det e eftersom ni inte kan höra vilken ton och attityd han har..
låter som att 'javisst, det e väl ok.. bryr mig inte så värst mkt vilket..'
pratade just med min mamma, eftersom jag sagt detta till henne, och min pappa va på fika hemma hos henne och min styvfarsa igår.. (pappa bor i borås, men jobbar i munkedal denna veckan.. han passade på att hälsa på sina gamla bekanta i kungshamn och tog också en fika hos mamma... de kommer väldigt bra överrens tack och lov..)
så jag ringde min mamma nyss som sagt, och frågade om hon sagt ngt.. men det hade hon inte.. de hade dock snuddat lite vid ämnet och enligt henne verkar han avaktande och tveksam..
förstår ni hur mkt lusten ökar att bara skita i alltihopa??
sticka iväg ensam i jeans å t-shirt och gifta sig snabbt och enkelt..
inte bry sim om att köpa dyra kläder, blommor och lägga massa pengar på en fest för folk som ändå inte verkar vara glada för vår skull..
usch, hjälp mig ngn.. vad ska jag (vi) göra?? *ledsen*
princess
*kram*
hinner inte snacka nu - men ska vi träffas i morgon eftermiddag och prata? Jag slutar 14.40 och kan vara i stan kl 15.10.
Princess jag känner ju inte din pappa och vet ju inte alls hur han är. Men min pappa har ganska svårt att visa känslor ,han är ganska fåordig och svår att få ett vettigt svar ur om man inte typ tvingar honom. Men det betyder inte alls att han är ointresserad eller nåt sånt, han bara är sån helt enkelt. Kanske är din pappa oxå sån? Och sen får du ju tänka på att han faktiskt är kille, dom funkar ju inte som vi "normala" människor. ;)
Tycker inte att du ska känna att du ska ha bröllopet och festen för gästernas skull, det är för ERAN skull! Vill ni gifta er i jeans och t-shirt helt själva så gör det! Huvudsaken är att det blir som NI vill!
yrvädret
ja, jag träffas gärna imorgon..
ska vi säga vid 15 ca då?? var?
Lindha
tack för dina fina ord!
nja, min pappa tillhör de männen som faktiskt är väldigt öppen med att visa känslor och så.. kan gråta öppet och allt det där som i vanliga fall inte inträffar när det gäller män..
försöker skriva inlägg 1000..
:D
Iiiiihhaaaa, jag tog det!! ;)