Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Jag är här! :) Har för ovanlighetens skull spenderat lite tid framför tv:n. Och nu tänkte jag förbereda lite inför morgon dagen.
Vårbrud hur gick visningen??? Vet inte om ni såg vårat hus... det ligger på gården snett ovanför, beige med gröna knutar.
ninni - ibland är minnet kort! Har ett riktigt guldfiskminne Du sa ju på fikat att det var Gräfsnäs ni skulle kolla på... hmmm, ibland undrar man om det är nåt allvarligt fel på en... "tom i bollen"...
Jag kan inte fika i helgen, för då ska jag vara LEDIG från allt och bara ägna mig åt slöande och tv-tittande.... och bröllopsplanerande såklart!! Jaja, detta förutsatt att jag får tid över efter att ha ägnat hela min uppmärksamhet på Tomp...
Däremot kan jag fika torsdag eller fredag (tidigare på dagen).
Om ingen annan kan torsdag eller fredag, kan väl alltid du och jag hitta på något, princess??
som sagt, torsdag å fredag kan jag me..
nu har jag fått min slöja!! :)
Linda
Vi var inte runt och tittade så mycket på gårdarna så jag tittade inte så mycket på de andra husen runt om kring. Visningen gick bra. Några andra par där också. Vi skall buda på det faktiskt.
Princessdiamond
Var den lika vacker som den var på bilden?
Tyckte den var så himla fin på bilden.
Vårbrud
jodå, visst va den fin.. men lite svårt att säga än så länge också.. har hängt upp den så att tyget ska stäcka ut sig och ta bort skrynklorna..
tyckte väl att det va lite för lite glitter ;) men det kanske blir bättre när man får ihop en helhet och slöjan sitter som den ska å allt :) e iaf nöjd!
Fika på torsdag?
Vilka kan?
Yrvädret
????
????
jag kan fika på torsdag