• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Princess

Jag kommer in med tåget kl 15.10 på Göteborgs central. Antingen om vi möts där eller om vi träffas på Nordstan eller nåt?

Jag ringer dig på lunchen, det blir enklast. Känner mig lite skyldig som sitter här och skriver på arbetstid

• Princessdiamond

usch å fy fan för det här livet..
    vill bara gå å lägga mig å sova.. för resten av mitt liv.. typ

• Vårbrud -06

Vi vann budgivningen och säljaren har accepterat vårt bud. Hmm det känns väldigt underligt nu kan jag säga... hjääääälp.
    Linda, vi skall bli grannar!!!!!!!!!

• majbruttan

grattis vårbrud!!!!

Hur blir det med bröllopsplanerna nu då? Ett lite mindre bröllop kanske

• Vårbrud -06

majbruttan

Ja det får det nog bli tror jag. Den stora frågan är bara om vi skall ha kyrkan i Örgryte, fast det är stora träplank för en del fönster eller boka en kyrka i närheten. Känns som om jag inte kan tänka alls nu....

• Trollvinter

Grattis vårbrud !! Vi blir ju inte riktigt grannar, men jag bor ju i närheten i alla fall! När blir det inflytt?! Spännande

• Lindha

Men åhh va roligt Vårbrud! :) När blir vi grannar då? Får man fråga vad ni fick ge? Vi ska värdera om vårat hus men vet inte om vi ska ta och passa på nu när priserna är höga, eller vänta tills vi gjort klart allt. Men det känns som en evighet tills allt är klart!

Hur gärna vill ni ha kyrkan i Örgryte? Jag tror att jag hade stört mig på träskivorna. Men det beror ju på var dom sitter. Kanske inte så kul om dom kommer med på bröllopskorten. Men om ni verkligen vill ha kyrkan så ska ni självklart ta den!
    Hur många gäster blir ni? Det ska finnas en liten och jättemysig kyrka i Kilanda men man får inte plats så många. Problemet är bara att den inte går att boka förräns i nov/dec och att dom bara har vigslar var 3:e helg. Man kan alltså inte vara säker på att få just det datumet man vill ha, om man nu vill ha något speciellt. Så sa dom iaf till mig när jag ringde och jag tror att Trollvinter oxå pratat med dom. Hoppas att det löser sig!

• Princessdiamond

tack för idag yrvädret!
    har smsat ett par gånger med pappa nu på kvällen, och han säger att mina misstankar inte alls stämmer, att han önskar oss all lycka..

men om det stämmer, varför kan jag då inte bli av med känslan att det inte stämmer..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006