• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Vårbrud -06

Lindha

Du är ju för gullig!!!
    Tack för titten och all info. Vi skall titta på v32 imorgon och b8 på måndag. Så det blir lite körande fram och tillbaka. Hörde att det nyligen hade sålts fler maden hus och att de stigit till 1.6 milj.. så vi får se hur länge vi kan vara med. Vill ju inte tömma varje besparing... speciellt inte bröllopspengar....

• Vårbrud -06

Jag kan inte fika på måndag. Skall ju iväg och titta på hus då. Men den sista fredagen denna månaden har jag skrivit upp nu.

Föresten vilka skall gå på Bröllopsmässan på Odd fellow den 25/9? Jag skall dit med en kompis.

• Princessdiamond

är det en bröllopsmäss då?? va kul.. kostar det??

• Lindha

Odd fellow, vad var är det???

Ja det var några som gick för runt 1,6 för ett tag sen Vårbrud. Vi hoppas få minst det när vi är klara. :)

• Princessdiamond

vi har nu fått pengarna tillbaka från säljaren i kina.. känns bra :)

• Princessdiamond

oj, tänkte inte på datummet.. vi firar ett år som förlovade den dan juh :)
    och vi ska gå på bio å äta ute tänkte vi..
    men man kan ju hinna på förmidagen :)

• yrvädret

Vi ska gå på mässa!! Vilka mer???

Är hemma i Götet nu, efter en påfrestande helg i Norrköping. Tänk att man blir så slut efter att ha träffat sina tossiga släktingar. Min kusin har skaffat ny pojkvän. En "värsting" enligt vår medelsvenssonska-helylle-akademikerutbildade släkt. Killen har ingen universitetsutbildning, gick fordon på gymnasiet, är självutbildad kock, röker, snusar och är dessutom full av tatueringar. Enligt min mening en riktigt trevlig och kul kille, jämfört med min kusins tidigare sur-tråkig-tykna och akademiker-stinna pojkvänner. Och handen på hjärtat - min kusin har aldrig sett lyckligare ut!!
    Men tydligen hade det varit lite "kulturkrock" innan, när min kusin berättade om honom. Kan ju säga att endel i min familj är ganska präktiga och det där med tatueringar är usch! (Som jag fick höra när jag gjorde min....)

Nåja, det är min släkt....

• Lindha

Ha ha Yrvädret! Låter som du haft en trevlig helg. I vår släkt är det precis tvärtom, vi är "värstingar" hela högen. Nåja vi är inte tatuerade men inte en kotte är mer utbildad än gymnasiet. Här är det bygg, industri och barn- och fritid som gäller, på sin höjd samhäll. :)

• Lindha

Vårbrud hur gick visningen???? Är så nyfiken! Kanske var det er vi såg, en tjej i rosa kjol och en guldfärgad Volvo?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006