• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Trollvinter

Oj, mycket att läsa in efter helgen! Ni är flitiga!!

Vi hade också tänkt flytta bröllopet till Ale när vi flyttade, men det blev inte så - vi hittade inte någon tillräckligt stor lokal som var tillräckligt bra... Men, Starrkärrs och Skepplanda kyrka är jättefina och ligger bra!! Starrkärrs bygdegård är OK, men var för liten för oss... Tydligen kan Starrkärrs kyrka vara lite knepig att boka, så kolla upp det!

Något nytt fikaförslagsdatum?

• Princessdiamond

torsdag, fredag denna veckan kan jag..
    sen skall jag hem till kungshamn och kika när titrania blir fru.. :)

sen jobbar jag tis å tors nästa vecka..

• ninni7805

angående fika: jag kan bara i helgen den här veckan.. och nästa vecka är jag totalt upptagen.. har ju väktarutbildningen då med prov och grejer så jag måste va en duktig flicka och plugga ;) och lära mig en massa skojigt

lokalen vi hyrt är gräfsnäsgården-annexet i slottsskogen vi blev helt sålda på den!! inte jätte stor och lite sliten, men helheten va perfekt!! vi har tänkt att ha dansen ute på dansbanan somligger precis utanför (bara att hålla tummarna att det blir fint väder och varmt på midsommaraftonen) och brudparsskålen ute på gräset utanför och bara själva middagen inne.. men blir det regn så får vi lösa det då ;)

• Vårbrud -06

trollvinter

Tack för infon.

De lokalerna du pratade om hur många rymmer dem? Vi blir ca 40 pers

• Princessdiamond

ooooohhhh
    nu har vi bokat och betalt flygbiljetterna som skall ta oss på vår bröllopsresa...

usch å fy.. nu MÅSTE jag ju flyga... iiii

• ninni7805

princess:
    va kul att biljetterna är bokade
    du ska se att flygresan inte blir så hemsk som du tror.. du är ju ändå nygift och har din man med dig som får hålla handen och trösta ;)

• majbruttan

ninni - låter som att ni kommer att få en alldeles underbar midsommarafton

Vart ska ni åka Princess??? Vill oxå boka, men jag trodde inte att man kunde göra det så långt fram i tiden... Kanske ska försöka ändå!

• Princessdiamond

ninni, nä inte nygifta.. har ju varit fru i två månader då!! ;)

majbruttan, vi har bokat biljetterna som tar oss till philadelphia där vi spenderar en natt och sen flyger vi vidare till san juan och möter upp med alla andra och spenderar ännu en natt på hotell.. sen går vi ombord på en stoooooor nybyggd båt som tar oss på sin jungfruresa i karibien :)

själva kryssningen betalar henris kusin.. det tackar vi både dem och gudarna för ;) iaf dem.. *s*

så vi betalar biljett till usa, och sen ska vi batala för en biljett till som tar oss till san juan..

• ninni7805

majbruttan:
    japp det tror jag med ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006