Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Tack för allt stöd!
Utgångsbudet låg på 1.450 000 och vi vann budet på 1.500 000kr. Går allt i lås, flyttar vi in 1 november.
Hmm funderar starkt på att byta kyrka iallfall. Till den fina vid sjön, var det starrkärr den hette?
Linda
Kan vara bra att värdera om huset medans priserna är som de är, han kan ju ändå räkna med de sakerna som inte riktigt är färdiga
Princess
Jag tror att din pappa är glad över att han får äran att föra fram dig till altaret, men att han kanske inte förstår vilken stor sak det är för dig. Hoppas att det såsmåningom känns bättre
det e alldeles för komplcerat det här..
men som sagt.. känslan av att ngt inte stämmer vill inte försvinna..
och jag har lärt mig att lita på min magkänsla..
jaja, det löser sig nog..
Hmm jo det är bara det att vi inte ens har börjat med allt än Vårbrud. Vi ska göra om lilla toaletten till ett lika stort badrum som det andra och förmodligen göra om även det andra. Plus göra om tvättstugan. Inget av det kommer vi hinna börja med innan nästa vår tror jag. Innan dess ska det tapetseras där uppe (vi har precis gjort 2 rum), köket ska tapetseras, 2 dörrar ska sättas igen och två nya ska öppnas. Plus altan och farstkvist. när det är klart får vi nog värdera och sen ev göra om det efter nåt år igen.
Riktigt bra pris ni fick! Tror att han kunde fått ut mer, men det är ju bara bra för er! Är det något som behöver göras på huset?
Jag tycker det känns som om det finns massor att göra inne på huset. Alla sovrum är väldigt slitna och fula tapeter, hallen och tvättstugan däremot är väldigt fina. Även golvet i hallen och köket.
Låter som om ni hade lite mycket kvar att göra för en värdering. =)
vad händer här idag då?
Har precis kommit hem efter en underbar dag i Slottskogen. Vi har haft så mysigt! Jag å Ebba asså ;)
I helgen hoppas jag att vi ska få lite tid till att formulera inbjudningarna. Tycker det är jättesvårt!
Trollvinter
Var det inte du som ville ha pärlhyacinter i buketten? Här en en fin bukett:
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund&p3=En%20underbar%20vårbukett%20med%20pärlhyacinter%20men%20en%20krans%20av%20gren%20och%20hjärtan%20på%20tråd
ojojoj här hade det hänt grejer...
GRATTIS vårbrud
va kul att ni fick huset!! och ett himlans bra pris!
jag kan INTE fika nästa torsdag.. jag har väktarutbiildningen hela veckan och kommer ha fullt upp med att plugga inför provet på fredagen på torsdagskvällen tror jag ;)
yrvädret, saker och ting har löst sig nu :)
Vårbrud
Grattis till huset!!! Vad kul! Jag vill ju också köpa hus nu ju.... Det är inte bra att umgås förmycket med er tjejer här inne på BT... Dels blir man mer och mer bebis-sugen. (Lindha - det är ditt fel!
) Och sedan början man längta efter ett hus också! Jag ska ju vara ett betongbarn ju!! Inte vilja ha hus på landet med en massa rabatter att sköta om!
Princess
Vad skönt att det löst sig! Hoppas att du mår bättre idag!
Idag ska vi hipp som happ till IKEA Bäckebol. Tomp ringde kompis och kompis skulle dit och tyckte att vi kunde hänga på. Ok sa vi då!