Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Hmm ;)
okej, men du jobbar inte på provition va?? *retas*
tror inte det skulle gå så bra då..
"jo, men visst ska du köpa denna produkten! du kan ju tycka om den även om jag hatar den.." :D
Yrvädret vill du köpa min supersnygga skitbra helt underbara Samsung? ;)
hehe.. :D
Hur länge "lever" en tråd? Har fått för mig att det är 3 månader, vilket isf betyder att vår tråd "dör" på fredag....
jupp, det stämmer
Bra festlokal i Borås med omnejd???
Gärna där man får stå för mat å dryck själv...
Bra tips???
Kram
Nu så, nu är det klart! Det blir en sprillans ny SonyEricsson z520i. Kolla länken nedan:
www.sonyericsson.com/spg.jsp&lc=sv&ver=4000&template=pp1_loader&php=PHP1_10298&zone=pp&lm=pp1&pid=10298
Den är så ny att jag blev tvungen att förhandsboka Se och beundra!
Makemeup
Inte en aning - bor lite långt från Borås...
Kanske ska börja förbereda begravningsceremonin?
"Här vilar tråden Göteborg (med omnejd) 2006, uppföljaren till Göteborg (med omnejd) 2006. Sörjd och saknad"
*snyft* Du var en fin tråd och jag var dig trogen...
Bara jag som kikar in en liten stund. Hej allesammans, hoppas att allt är bra. Jag kommer inte in så ofta nu med mitt nya jobb, men jag försöker kolla lite på kvällen. Om tråden dör helt, kan vi inte hitta just vår tråd med all info någon annanstans?
Har föresten bokat Starrkärrs bygdegård för fest. Vill ha Kilanda kyrka till vigseln innan och har mailat församlingen. Det blir nog toppen det här.
Så, då blir det inte Örgryte, vårbrud? Ska du gå på träffen ändå? Jag funderade på att gå, men min m2b vill inte... Tänkte att det kunde vara bra att få tips om psalmer m.m. och att träffa kantorn (men det är ju inte intressant för dig då!)
Kilanda kyrka tror jag är jättebra och Starrkärrs bygdegård vara jag och tittade på. Byter man ut porslinet och pyntar tror jag att det blir jättefint!! Den ligger ju bra!
Imponerad av dina frisyrer princess!! Finast med slöjan tycker jag Det blir billigt för dig att sätt upp håret själv, du behöver ju ingen frisör!
Hur ser det ut på fikafronten? Och ska vi starta en ny tråd...? Vi kom upp i rätt många inlägg här Blir roligt att se om det blir lika många i nästa, då börjar det ju närma sig ännu mer!!