Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Tack för bilden majbruttan! Ungefär en sådan som jag vill ha! Men, det blir för dyrt att ha pärlhyacinter så tidigt i januari så jag har fått överge tanken Men, med blå iris och lite annat tror jag att det blir jättebra ändå
Här pågår pysslandet med inbjudningskort för fullt, det är så roligt!!
Vi har inte hunnit pyssla alls i helgen. Men kanske kanske idag... om vi städar riktigt fort. :) Ebba är med mormor och morfar på Liseberg så idag blir det hög musik och riktig storstädning. Jippie! Hmm.... ;)
Hej
då va man hemma igen då efter en helg i Kungshamn
igår blev Titrania fru!! ojojoj, vad vackra de var! stortjöt! :D
Tack för alla grattulationer för huset. Va gulliga ni är!
Ni skulle veta hur min mage tar ett extra skutt varje morgon jag vaknar och inser att jag både skall bli husägare och gift inom ett år. Det är ju fantastiskt. Tyvärr har brölloppet kommit lite i skymundan nu... men jag skall nog komma igen. Skall på brölloppsträff den 16 ok för alla par som skall gifta sig i örgryte kyrka. Skall bli roligt, trots att jag är inne på att byta kyrka, vilket jag tror att vi gör.
Lycka till med väktar utbildningen ninni!
yrvädret, klart man blir påverkad av att vara här inne. Jag hade nog inte tänkt lika mycket på att flytta till Älvängen förrens jag hört talats om det lite här. Se så det gick! Träffar jag Lindha snart kommer jag väl bli med barn också
Förresten, ni som varit och tittat på Starrkärrs bygdegård, vad tyckte ni om den lokalen?
Vet ni även vad kyrkan heter som man åker förbi när man åker till Starrkärrs kyrkan. Också vit...
Ha ha jag lovar att inte göra dig på smällen Vårbrud! ;)
Kanske är det Alafors kyrka du menar? Jag har faktiskt inte tänkt på att man åker förbi nån mer kyrka där.
Jag har inte varit inne i Starrkärrs bygdegård men hört att många säger att den ser lite tråkig ut, men när man gör i ordning den så blir den jättefin. Min syssling hade bröllop där för några veckor sen och han verkade nöjd.
Har hört att Kilanda kyrka ska vara jättefin! Men liten.
Lindha, Ninni:
222 dagar kvar! ;):D
har gjort en tesfrisyr själv här hemma precis, både med och utan slöjan..
kika gärna på bilderna och säg vad ni tycker..
groups.msn.com/HenriCamilla/shoebox.msnw&PhotoID=46
ni får naturligtvis klicka framåt för att se alla bilderna ;)
Jag gillar dom med slöjan! Jättefina!