Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Jag får nog svårt att komma iväg på fika imorgon. Kanske senare i veckan?
senare i veckan låter bra
Lindha
haha det var oss du såg! Vart bodde ni? Visningen gick bra, men det känndes som om det var väldigt mycket att göra på det huset. Kanske lite för mycket. Tror att det andra är mycket bättre!
Lindha
hmm det tråkiga är att vi måste offra vår bröllopsbuffert om vi skall lägga pengar på lagfart och pantbrev... så då får det bli ett väldigt billigt bröllop isf.
Vårbrud:
Vi gick förbi er på vägen när ni gick från huset. Med hund barnvagn och Johans pappa + sambo.... :)
Tråkigt att ni måste offra bröllopsbesparingarna. Vad är det för typ av fest ni ska ha? Vi ska anlita en liten cateringfirma här ifrån Ale. Hon ska vara bra och är dessutom billig. Så om ni tänkt ha catering så kan du få hennes nr.
Hmmm synd att jag var så inne i våra grejer att jag inte uppfattade att det gick folk omkring mig =) Uppfattade inga alls.
om vi flyttar till älvängen såsmåningom blir det troligtvis catering av något slag. Tar gärna numret, om inte annat bor min vän i närheten som också skall gifta sig snart. Vart skall ni vara? Finns det bra lokaler i närheten? Vet att det finns en väldigt fin lokal långt in i skogen, när man svänger förbi skidbacken
Vårbrud:
Jag kommer inte från Ale från början så jag känner inte till det så jättebra här. Men i Alafors uppe vid sjön ligger det en klubbstuga, där är det många som har bröllopsfester. Och bygdegården i Starrkärr ska oxå vara fin. När och var var det ni skulle gifta er? Vi kommer gifta oss på andra sidan älven, i Västerlanda, och kommer ha festen i bygdegården där.
Nr till Mias catering är 0303-745095. Hon har tyvärr ingen hemsida men skickar hem menyerna till dig.
Tack så mycket!
Vi har bokat örgryte gamla kyrka den 20:e maj, men om vi verkligen kommer att flytta vill vi nog byta kyrka. Starrkärr är jättefin, vackert med sjön också. Hmm känns som allt är väldigt oklart just nu.
kan nog inte heller fika imorgon :(
måste fixa lite till syrran och mitt företag och tvätta............
kanske på lördag??
Kan inte heller fika... Typiskt att det skulle gå i stöpet! Vi får göra ett försök till lite senare