Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
gomorron tjejer
joodå det är morgon för mig... jag jobbade till 04 imorse så jag har precis vaknat... seeeeg kan jag ju bara säga, inte van att jobba natt.. men men det ger goa pengar ;)
princess:
jobbit med din kompis!! men du ska se att det kommer bättra sig nu när hon ringt! bröllop kan väl inte vara tråkit ;) hihi.. nää men jag kan hålla med lindha i det hon säger om att ni kanske är i olika del av era liv.. men jag vet hur det känns att en del kompiisar bara gliiiiiider iväg :(
men som sagt: hang in there!! det kommer lösa sig ska du se!!
trollvinter:
hur gick det hos ADA igår?? kom du ihåg lilla mig eller hade du fullt upp med din ring? hoppas du hittade en sten som passar perfekt för din underbara ring
yrvädret: (ochni andra förståss)
angående fika nästa vecka kan jag som det ser ut nu bara på måndagen.. vid 17-tiden..
ngn mer som kan då????? vore kul att ses igen
idag ska vi se på lokalen.... vet att jag tjatar ;) lite trist att det regnar, men men det blir säkert bra!
kram på er!
jag jobbar mån-ons nästa vecka.. så isf får ni en lugn fika utan lilla mig ;)
Ninni: lycka till med lokalen idag! Hoppas att den är riktigt bra, det är så skönt att kunna bock av saker från sin "lilla" lista . Angående ringen så är det som majbruttan säger: hon gör det mesta. Ta med dig dina smycken som du vill använda och göra om och ger dig en massa tips och förslag. Det verkar gå att återanvända och göra det mesta av det mesta!! Hon är jättebra (lena har vi pratat med).
Fika på måndag kanske funkar för min del, men jag är inte säker ännu... jag vet nog bättre i helgen!
nu sitter man här och lipar igen..
den där jäkla låten e verkligen hopplös.. det går inte att låta bli.. och inte kan låta bli att lyssna på den heller..
jaja, vilken mes man e..
Jasså Vårbrud du ska kolla på hus i Maden. Då kanske vi blir grannar. :) Vilket nr är det ni ska titta på??? *nyfiken*
Ninni hur har det gått med lokalen???
wohoooo nu är lokalen bokad
grattis
okej.. ännu en dikt..
"Ett av livets största beslut"
Att gifta sig..
det man alltid drömt om...
och nu är det bestämt!
Man berättar för när och kära..
"Grattis!" och lyckönskningarna uteblir
och jag blir som paralyserad av chock..
vad är nu det här?
Hur som helst, planerna fortgår..
de blandas av både framgångar och motgångar.
Vissa dagar känns allt hopplöst
och tvivlen kryper på..
Är det här rätt? kommer det verkligen bli "tills döden skiljer oss åt"?
Då skulle man vilja ringa någon som är glad för ens skull,
någon som kan leda en in på rätt spår igen..
någon som hjälper till att sudda ut osäkerheten..
Camilla är allmänt känslomässigt instabil för tillfället.. funderar åter på en miniceremoni med typ två vittnen, en god middag och en natt på hotell.. lägga krutet på bröllopsresan ist..
usch, är det bara jag som känner så här??
Lindha
Vårlöksvägen 32 tror jag det hette. Antar att de har hur många spekulanter som helst på det objektet, men vi vill absolut vara med och titta. Det kostade inte mycket heller när man jämför med Göteborgspriser...
Ninni
Grattis! Berätta mer om lokalen.