• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Vårbrud

Har ni äntligen bestämt er!! Vad roligt!! Blir det till att boka G:a Örgryte nu eller??

• Princessdiamond

grattis vårbrud!

• Princessdiamond

en annan sitter å smsar med älsklingen och försöker få honom att förstå att det skulle va jättebra att flytta fram bröllopet ett halvår, så att vi gifter oss om två månader ist ;)

usch å fy tusan va le jag e på att vänta..
    och inte kan jag planera ngt direkt heller.. *suck*

• Vårbrud -06

han har inte gått ner på knä och friat på riktigt ännu, men han säger att det kommer. Han planerar något men skall försöka få in det i praktiken, något sådant klurigt sa han. Vi pratar mer och mer nu och bästämde kyrka, Örgryte gamla blir det. Han tycker att jag kan få bestämma det mesta, vilket jag tycker låter MYCKET bra =)
    Jag har även pratat med solisten som vi skall ha i kyrkan, spånat lite på olika sånger som hon skall sjunga. En vän som faktiskt jobbar just med sådant. Hon sjunger otroligt vackert och har arbetat länge med att sjunga på olika händelser.(säg till om ni behöver någon solist)

• Vårbrud -06

hmm som vanligt stavar jag som en kratta..

• Princessdiamond

vårbrud

klarar hon av gospel??
    vad skulle vi kunna få betala tror du??

• Vårbrud -06

Hon klarar det mesta faktiskt. Hon har en väldigt stark och fyllig röst. Vad hon tar för det vet jag inte riktigt, jag har ju turen att få det gratis (lyckliga jag). Jag kan prata med henne igen, så kan du ju få hennes mailadress. Hon har ofta jobb och ligger nog bra till i pris.

• Vårbrud -06

kollar med henne imorgon. Nu skall jag krypa till sängs godnatt på er och sov så gott.

• Trollvinter

Vårbrud: jag undrar hur många fler än du och jag som kommer att sitta i telefon och vänta på att försöka boka den kyrkan på torsdag... Kan tänka mig att det blir svårt att komma fram! Bara hålla tummarna att vi lyckas!

Något nytt om klänningarna, princess?!

• Princessdiamond

njae, hon skrev igår att de skulle börja sy den, men jag har inte gett henne mått eller skickat pengar än så.. ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006