• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

tyckte bäst om lillian.. men en komination av dem kanske e bra :)

• yrvädret

Den sista maggien var riktigt läcker! Fattar inte varför det är just Sottero som jag gillar så himla mycket! Nixa gillar jag till exempel inte alls - tycker att de klänningarna är vackra, men ack så tråkiga...

Har kollat bridesave och även om klänningarna är billigare att ta hem så så finns risken att jag måste hyra in en sömmerska för ändringar. Så det känns som att pengamässigt så kommer jag inte tjäna något om jag beställer därifrån eller låter sy upp en liknande hos eironora. Med MS så betalar man ju VÄLDIGT mycket för märket...

• Lindha

Yrvädret: Om du är på jakt efter papper så finns det ju IN-EX oxå, dom ligger bakom Kompassen. Rätt bra priser. Och så har du ju Arkivet och Format.

Näe nu ska jag hoppa in i duschen innan Johan får en allergichock! :) (Kom precis hem från stallet)

Syns imorgon tjejer!

• yrvädret

På bridesave ville de dessutom ha $1,189.00 för Lillian och $858.00 för Lilly... Jag är ju inte gjord av pengar

• Princessdiamond

nänä... menade bara att du kunde kolla på bilderna på bridesave :)

du kan kolla bridewire.com också.. fortfarande dyrt då det e maggie.. och mindre utbud.. men iaf billigare :)

• Princessdiamond

ska man ha is i magen och inte köpa den för 250 dollar, utan räkna med att den sätts ut på budgivning igen...?
    rent logiskt bör de ju göra det.. och då ksn jag vinna, eller så förlorar jag på en lägre nivå och hoppas på att samma sak händer igen.. att jag får chansen att köpa den ändå.. för det budet jag lagt...

men OM jag inte får chansen igen..

fan vad svårt

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006