• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

ååå lindha, kan inte jag få följa med hem??
    så slipper jag jobba idag ;)

• ninni7805

majbruttan:
    det blir bra det :)

lindha:
    åhh va kul!! jag håller tummarna att DEN klänningen finns till rätt pris.

idag ska jag ha ett allvarligt snack med en av cheferna på fotojobbet... nu har jag tröttnat på deras skitsnack!

vad jag ser fram emot fikan på fredag tjejer

• Princessdiamond

ninni, då e vi två! :)

• ninni7805

princess:
    hoppas du menar att du oxå ser fram emot fikan och att du inte har problem med chefen ;)

hmm undrar om man kan gå ner på gräsmattan snart?!

• Princessdiamond

jo, det va fikan jag pratade om :D

har däremot större problem med min klänning! nu när jag väl sa att jag hellre fick pengarna tillbaka, ja då får jag veta att klänningen är skeppad och jag fick trackingnummer...
    jippie!! *not*
    så nu får jag försöka sälja klänningen så att jag kan köpa den andra (som jag hoppas så innerligt på att vinna)

ursäkta, men SATANS JÄKLA SKIT!!

• Princessdiamond

åh, hjälp mig!! fick hem klänningen nu, och den e visserligen fin, och färgen va bra.. den såg dock inte helt ut som på bilden.. brodyren var annorlunda.. men den skillnaden var nästan bara positiv :)
    dock var det en halterneck ist för en off-shoulder..

det finns en tjej som sagt att hon är intresserad, men vet inte om hon fortfarande kommer vara det..
    hur som helst.. nu har jag svårt att bestämma mig om jag skall behålla den, eller sälja den..
    den känns ju inte 100, men den va fin..
    den andra kanske inte heller kommer vara vad jag förväntat.. OM jag vinner budgivningen..

lägger in en bild sedan när min msngrupp vill funka igen

• ninni7805

princess:
    ojdå... men hur sitter den då? låter ju snyggt även med halterneck ju :) ser fram emot bilder!!!!
    hmm ja vad göra? du måste ju känna efter ordentligt när du har den på dig.. har m2b sett den på?? det brukar hjälpa faktiskt! när jag bestämde mig för min så va det delvis pga min m2b eftersom han blev helt stum när jag hade den på mig ;)
    hmm vilket dilemma!! hur mkt hade du tänkt att sälja den för?

• Princessdiamond

jodå, jag gillar halterneck.. men det va ju iaf inte vad jag tänkt..
    den är fin och henri tycker den e fin... men ja.. jag vet inte..

tänkte sälja den för 1500, som jag betalade..

yrvädret, är du intresserad?? ;):D

groups.msn.com/HenriCamilla/shoebox.msnw&PhotoID=41

• ninni7805

princess:
    den va ju superfin!!! du passar bra i halterneck
    men förstår att du är lite besviken eftersom den inte såg ut som dom lovade.. har du mailat och pratat om dom om just det än? du borde ju kunna kräva pengarna tillbax eller så?!

• Princessdiamond

jo, jag har mailat.. får se vad de svarar

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006