• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • majbruttan

Det var en finfin klänning och jag tycker att det passade toppen på dej, Princess!! Tycker det var OK med halteneck, men det är ju du som ska känna att det är bra...

Hoppas att du kompenseras för felsyningen

• yrvädret

Klänningen var jättefin, princess. Tyvärr inte riktigt vad jag är ute efter är jag rädd, har tänkt mig en annan ringning på halternecken och mindre tyg. Men som alla andra har sagt - den sitter riktigt fint på dig!

• Lindha

Håller med alla andra Princess; klänningen var jättefin! Men självklart ska den kännas rätt för dig.

Hittade varken stämplar eller klänning i Uddevalla. Har bara "drömklänningen" i huvudet så inget annat är fint. :( Men men, har hittat en butik i Alingsås oxå, får väl åka dit.

Imorgon ska jag på min första bokföringslektion. Ska bli jättekul!

Ser fram emot fredag!

• yrvädret

Lindha

Synd på klänningen... På något sätt får jag känslan av att vi är ganska lika i det avseendet, att vi har den perfekta bilden i huvudet och att vi är så envisa att vi inte kommer ge oss förrän vi hittat drömbilden i praktiken. Jag känner mig själv så väl att jag gett upp hoppet om att hitta drömklänningen sydd och klar, innan jag ens börjat leta på allvar. Jag låter sy upp den istället så slipper jag detta letande och känslan av att aldrig vara nöjd

Kul med bokföring!! Ska du läsa program eller är det en fristående kurs?

Och ja just det, ska bli jättekul på fredag!!

• Lindha

Yrvädret: Jag ringde en sömmerska som vi brukade anlitade där jag jobbade förut. Hon skulle ha 4400kr i grundpris för en brudklänning, sen berodde det ju på hur mycket jobb det var med den. Men hon broderade inte och sydde inte heller på pärlor. På klänningen jag vill ha är det en hel del broderier. Hur är det med hon på Eironora, broderar hon?

Jag ska bara läsa en fristående kurs. Dom har inga kvällskurser på Komvux här och Johan kan inte vara hemma från jobbet mer. Så det får bli en kurs denna terminen, en kurs nästa termin, osv. :)

• Princessdiamond

jag skall sitta uppe till 4 på morgonen nu.. budgivningen går ut då.. hehe..
    lör va dötrött imorgon.. i värsta fall får jag väl sova en stund och ställa klockan..

• yrvädret

när jag och princess var på eironora så sa hon att antingen så syr hon broderierna (= dyrare) eller så köper man tyg där broderier är påsytt. Eller minns jag helt galet, princess??

Hoppas att du får klänningen, princess!

• Princessdiamond

nä, det e väl ungefär så det går till hos henne..

ja, det hoppas jag med..

det va fyra st som hörde av sig på kort tid förut och var intresserad av den andra.. men än så länge har jag fått 3 nej.. *suck*

• yrvädret

princess, skämtar du?? Menar de att de säljer en Maggie S med ett utgångsbud på 1 dollar???

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006