Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
nej, jag menar att de säljer en kopia :)
samma ställe där jag hoppas på att vinna min klänning inatt..
jo, självklart är det en kopia, ibland är man ju bra knäpp Men ändå, brudklänning för 1 dollar!!
Hur mycket är din klänning uppe i nu?
$36
hoppas det håller sig där ;)
Det var inte så farligt
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Är helt slut... Det är jobbigare att jobba i skolan än vad jag trodde...
gör så...
jag skall föröska fördiva 5 timmar till..
david letterman börjar snart iaf ;)
ninni, hade ni ngn hemsida där man kan kolla på underkläderna??
Hur gick det med klänningen, princess??? Vann du budgivningen?? *väntar med spänning*
princess:
näää vi har inte ngn hemsida än... har inte hunnit med det riktigt än :( menjag ska ta tag i det så snart jag hinner..
hur gick det med budgivningen????????
blä vilket trist väder det va idag :( hoppas det blir bättre tills imorgon! Ska vi ha en alternativ mötesplat om det ösregnar imorgon tjejer??
det gick åt skogen!
jag budade upp till 250 dollar.. det fick räcka
såg nu att de ger mig en ny chans ;)
jag får köpa den för just 250 dollar..
det är 2000 spänn plus frakt på ca 360 spänn..
hade naturligtvis hoppats på billigare, men vill ju så gärna ha den klänningen..
saken är den, som vi diskuterat innan, den kan fastna i tullen och då blir det betydligt mkt dyrare.. och dessutom kan den behövas sys upp lr liknande...
men jag VILL ha den!!
princess, undrar just om de hade erbjudit dej att köpa den för $100 om du hade stannat där... Men jag har å andra sidan alltid varit lite skeptisk till det där med auktioner, för ibland får jag för mig att ägarna är med och trissar upp priset...
Synd dock att du inte vann Du får sätta dej med budgeten och kalylen igen och överväga. Har du provat en liknande klänning i verkligheten?
majbruttan,
jo, jag hade också den tanken igår.. att ägarna trissar priset..
jag har iaf skickat ett mail och försökt få chansen att köpa den för 200 dollar ist för 250 ;)
jodå, vi har ju råd, men vist hade jag hoppats på att få köpa den för 100 dollar eller kanske tom mindre :D men men..
njae.. ngn exakt i den stilen har jag väl inte testat... syftar på kjolen då.. den är ju lite annorlunda.. men väldigt snygg!!