Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
eller så tyckEr jag det ;)
var e alla??
Är inte momsen pålagd på matton?? Inte konstigt att jag tyckte det var billigt där!!
Er andra träffar vi kl 17 - mitt i kompassen?
nä, det e ju inte det... därför tyckte jag också att det var toppenbilligt..
alla är vi olika, men jag föredrar nog pandura iaf :)
varför inte göra som vi??
gå in på alltgratis.se och klicka dig vodare till inbjudningar och välj bakgrund å allt det där.. sen trycker du på knappen print scren, öppnar paint klipper in bilden där.. tar bort allt utan själv inbjudan.. sparar den, går in på word och öppnar upp den där.. då kan du förstora den där också om det behövs..
å så skriver du det det på egna papper.. :)
www.alltgratis.com va det ju
www.vistaprint.se/vp/ns/gallery.aspx&category_id=53286
gå direkt på denna länken ist
groups.msn.com/HenriCamilla/shoebox.msnw&PhotoID=43
här e ett ex..
sorry, va tvungen att lägga upp den i vår msngrupp.. men jag tar bort den så snart du tittat på den..
det e bara ett ex..
princess
Det var nice!! Ska kolla upp det grundligare i helgen när jag har mer tid!! Du kan ju få fortsätta göra våra inbjudningskort, nu när du ändå har börjat!
Förresten jag har hittat "mina" klänningar! Gå in på www.maggiesottero.com , välj i rullisten "select by name" klänningarna Lillian och Lilly. Något sådant liknande skulle jag vilja ha...
hehe, nu kanske du förstår varför jag tänker låta sy upp klänning - MS är dyyyyyyyrt!!
precis därför är kina bra :)
vill du att jag gör era inbjudningskort så kan jag göra det... bara ni köper materialet :)