• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Princess - om jag får så vill jag gärna låna mobilen. Skulle vara toppensnällt!Även om vi fått pengar nu, så har vi liksom inte råd med dyra utsvävningar denna månad...

Vårbrud - ungarna är jättehärliga! Det är ju en hel del att tänka på så här i början - så hjärnan är överkokt Ska bli skönt att ha tre lediga dagar att slappa på och planera bröllop! Annars är alla jättetrevliga (hittills) - känner vä att man passar mer personlighetsmässigt med vissa personer. Sedan är det en ganska stor ålderskillnad mellan mig och mitt arbetslag. De flesta är över 45 utom jag. Så det lite känns som att de ser på en som en oerfaren ungspoling som inte blivit torr bakom öronen... Jag är ändå 26 år och har endel erfarenhet, om än inte 30 år... Fast om 30 år är det jag som sitter där och undrar vart åren tog vägen och ska "lära upp" nyexade lärare...

• Princessdiamond

ska vi mötas på kungsgatan där ramonas ligger, eller någon annan stans?

• yrvädret

Jag kommer in med bussen på kungsportsplatsen. Sedan går jag ju upp. Vart släpper Henri av dig?

• Princessdiamond

han kan släppa mig utanför ramonas om det är så..

• yrvädret

oki - Ska vi säga att vi träffas utanför på gatan då? Kl 14?
    vi kanske kan hoppa in på matton efter Ramonas, vill kolla på papper till inbjudan!

• Princessdiamond

jupp, det låter bra :)

påpekar med en gång.. momsen är inte pålaggd hos matton.. det blev änna en chock för oss när vi handlade där..
    nu köpte vi så lite, så det va ju lugnt.. men ändå..

• majbruttan

ninni, det blir bra kl 12 (ev.under ett tak )

Matton?? detta måste jag ha missat... kan det kanske vara så att jag "måste" gå dit imorgon Vart ligger det yrvädret?? Du förresten - trots att du är yngre så behöver inte du vara sämre. Tror att ungarna gillar dej bättre Hur gamla är de?

• Princessdiamond

majbruttan, känner du till ramonas?? nere på gatan under ramnoas ligger det.. eller ja, lite längre ner.. på hörnet..

• majbruttan

Jag vet var ramonas ligger så då kanske jag borde hitta det, eller??

• Princessdiamond

ja, det tyckar jag :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006