• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Hehe, nu är jag här igen. Vi har varit i Kållered och köpt kattsand och sedan har jag sprungit runt på stan för att hitta en kopp till Tomas (vi ska köpa jobb-kopp åt varandra). Men fy vad det var svårt! Man kan ju inte köpa något som anspelar på sex (hittade en jätterolig kopp där det stod "Horny little devil" på) eller något som vår en att framstå som manipulativ, svartsjuk och kontrollerande ( typ en som det står "Upptagen" på) eller någon som kritiserar chefen (typ texter med "the slave" eller "jag kan aldrig bli sparkad - slavar kan bara säljas") eller något gullputtiluttigt (typ "världens bästa man" eller "älska mig mest när jag förtjänar det minst" och sedan fullt med rosa hjärtan). Eftersom vi arbetar i skolan så finns det ju vissa regler som bör följas. Men till slut hittade jag Koppen!! så jag köpte den

Vad kul att du klippt dig, princess! Vart var du? Jag ska klippa mig i slutet av september så jag behöver lite frisör-tips!

Mobilen funkade bra, men inte mitt sim-kort. Men vi lånar gärna mobilen lite till, då vi satte i Tomas simkort i den istället (den andra telefonen vi hade var kass)

• Princessdiamond

på linnégatan... frisören som ligger bredvid subway

micke klipte mig... han va toppen!

• yrvädret

Hur mycket gav du för en klippning?

• Princessdiamond

180!!
    och sen kostade det lite extra för att han tvättade håret... men ibland e det värt det :)

• Princessdiamond

det e drop-in... men det har du kanske kunnat luska ut ändå??

• Lindha

Hmm... inser att jag inte är lika insatt i BTz § 38HBJUYUT6RTRDJU BHHHH4C67

Oj Lillmonstret ville oxå skriva. :)

Det jag försökte skriva var att jag tydligen inte är så insatt i BT-världen som er andra. Cinderella, vem/vad är det??? Låter ju hel kanon billigt att få en klänning upsydd för 2400kr. Vad är kruxet???

Yrvädret hur ska du göra? Det blir Eironora för din del eller?

• Princessdiamond

lindha

cinderella är en sömmerska nere i kina..
    behöver jag förklara mkt mer?? ;)

• yrvädret

Lindha

För min del blir det med säkerhet eironora. Litar inte riktigt på att folk som inte kan engelska ska förstå exakt hur jag vill ha klänningen. Men det är jag det

• Princessdiamond

har precis fått ett svar från cinderella
    jösses, människan kan bra mkt bättre engelska än vad jag kan!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006