• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

runt 17, 17.30??
    då kan jag ju iaf :)

• Lindha

Jag kan inte fika imorgon. Torsdagkvällar är ju hästkväll. :)

Trollvinter det låter jättebra. Har precis varit och införskaffat träningsskor. :) Då syns vi utanför Tudorhallen 18.50.

Nu ska jag göra pannkakor. Mums!

• ninni7805

oki... jag tar tillbaka mitt fikaförslag :( jag kan inte själv ju... m2b hade redan bokat oss med hans kompisar och ölkväll... kul det oxå förståss :)

• Vårbrud -06

majbruttan

Tack för tummarna!

• ninni7805

trollvinter:
    kan du göra mig en tjänst när du är på ADA imorgon?? skulle du kunna fråga henne om det är ok att ta med egna stenar man skulle vilja ha i sin ring? och om hon kan hjälpa till med att ta bort dom från den ringen dom sitter i just nu??
    har precis kommit på att jag har en ring som är för stor och som har 1 safir o 2 diamanter i och det är ju onödigt att den ligger o skräpar ;)
    skulle du även kunna fråga om det "drar ner" priset om jag tar med mig egna stenar?
    åhh va gullig du är om du kan ta reda på detta när du ändå ska dit ;)

• Trollvinter

Ninni: jag ska försöka komma ihåg!! Jag är ganska säker på att det drar ner priset. Det är ju stenarna som kostar! Vi har med oss eget guld till min ring, men köper stenarna av henne

• yrvädret

majbruttan

det skulle ju vara himla trevligt att träffa dig också!

Idag har tomas och jag varit och inhandlat träningskort! 279 kr i månaden för ett allkort inkl. sol och relax är inte så farligt, eller hur ?!
    Sedan var vi och åt tapas på El Toro, sååå himla gott och jag blev sååå himla mätt! Jag fullkomligen ääääälskar att tjäna pengar!! Att gå ut och äta en vanlig vardag (och ta ett glas vin) är sannerligen lyx!
    Nu ska vi fixa en espresso och relaxa med OC i soffan!

Lycka till med the church-hunting imorgon tjejer!!

• Vårbrud -06

Ni som bor i Älvängen. Vad tillhör det för kommun när man skall leta hus på hemnet.se?

• Princessdiamond

har jobbat ikväll *trött*

• Vårbrud -06

är så himla nervös inför imorgon. Skall börja mitt nya jobb, på samma avdelning fast med helt ny roll. Så mycket nytt...huga

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006