Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Hurra för lokalen , ninni! Berätta mer!!!
Hmm... Lustigt det där. Kanske vi alla här på BT-gbg ska ta ocoh flytta till Älvängen Skulle ju inte vara så svårt med fika i så fall... Just det - hur blir det på måndag?? Är det någon som kan/vill??
Du princess - det där med kompisar är svårt. Jag har en vän som jag umgicks mkt med under min tid i min hemstad. Sen dess att jag flyttade till Gbg (för 8(!) år sedan) har vi mer och mer glidit ifrån varandra. Ingenting har gjort oss ovänner, och vi pratar ganska ofta med varandra även idag, och vi umgås ganska ofta. Dock är det så att det är olika saker som är viktiga i våra liv. Det finns ju perioder i livet där vi mognar olika fort, och där vi har olika prioriteringar. Naturligtvis vill du att din vän ska tycka att ditt bröllop är det mest intressanta på jorden, men försök att sätta dej in i hennes situation - det finns säkert mkt som hon tycker är minst lika roligt som ditt bröllop. Jag menar inte att hon inte tycker att ert bröllop ska bli roligt, det där bara det att det upptar inte lika mycket tid för henne som för dig, och därför finns inte samma entusiasm hos henne som hos dig. Ni löser säkert det där!!
Go'natt på er töser! Jag hoppas att några kan ses på fika på måndag
Ja gör det tjejer, se till att bli på tjocken och flytta hit till Älvängen! Så kan vi fika hela dagarna nere på Café Blå. ;)
majbruttan
naturligtvis är det så, men faktum är att jag faktiskt inte tycker att det skall vara det viktigaste för henne..
jag vill bara inte att vi skall förlora kontakten..
sen att jag tjötar mest bröllop hör ju inte hit ;):D
lindha
*flina* får man va med utan att va på tjocken?? ;)
Jovisst får man det Princess, bara man är ledig dagtid så vi kan tillbringa dagarna på Cafét och planera våra bröllop. ;)Hi hi!
Du lidha - just nu har vi annat att tänka på, men den kanske... Verkade vara mysiga hus, men ingen vind??? Vart ska jag göra av allt "skräp" då?
Är det exakt ett sånt hus ni har?
Princess - att du pratar mkt bröllop är kanske just det som är problemet...
dåså, det låter bra ;)
ja, så kan man också se det förståss..
Lindha
Med risk för att låta korkad bland husägare, varför flyttar man ut taket och tilläggs isolerar? Vad är fördelen med det? Tack för all info. Har mailat kontaktpersonen för 8:an nu också för en visning =)
Vilket nr bodde du i?
hmm.. jag kan ju inte stava...
du Lindha - jag tar om det... Just nu har vi mkt att göra, men sen kanske... förstod du nu??
Majbruttan det finns krypvindar längst ut under snetaket och ett stort förråd i trädgården. :)