• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Vilken fin dikt princess! Du har många dolda talanger

Vet ni vad?! Nu tänker jag börja tjata om fika snart igen! Hade så himla trevligt i fredags så mer, meer, MEEER!!!

• yrvädret

Förresten någon av er andra som klipper sig på något bra ställe här i Göteborg? Någon som testat Götafrizzorna? Det ligger nämligen bra till från Korsvägen sett. Behöver lite recensioner nu när jag är på jakt efter en bra frisör att bli stamkund hos.

• Princessdiamond

yrvädret

dög inte min frissör??? :(
    *flina*
    du gör som du vill, men jag säger bara att så här nöjd har jag nog inte varit på evigehter! (och med tanke på att jag klipper mig ca en gång om året så.. *s*)

fika fika fika!!! *vill också*
    så skönt att komma hemmifrån och göra ngt annat :D

jadå, en och annan talang har jag väl ;)
    tack förresten *s*

• Vårbrud -06

ninni7805

Vi har inte bokat något ännu. Vi funderar på att bjuda ca 40 personer. Jag tycker direktörsvillan i Trädgårdföreningen verkar vara ett bra ställe att vara på.. fast jag har inte ens sett det. Dessutom sa någon att de bara var plats för 35 personer. Man kan ju inte räkna med att 5 personer inte kan komma. När vi fått bokat kyrkan så är det lättare att fråga efter offerter mm. Det känns ju mer äkta än att jag skulle fråga inför ett eventuellet bröllop.

Hade fest i stora Gräfsnäsgården och tyckte väl sådär om den lokalen till bröllop. Tala om hur annexet var, det kanske känns fina ut innuti, om inte annat kan man fixa ordning där själv. Har för mig att det var väldigt billigt att hyra det också. Vad betalar ni isf och är ni meddlemar i deras dansförening?

Princess

Jättefin dikt. Hon tar fast pris 1500kr, hon är professionell sångerska och är väl värd pengarna tycker jag.

• Lindha

Man har en del att läsa igen när man inte varit inne på... typ 1 dygn. :)

Trollvinter vad sägs om att mötas utanför Tudorhallen imorgon? Vet inte riktigt vart den ligger, men jag hittar nog. Vilken tid ska vi säga? Byter du om hemma eller där? Usch jag kommer ju dö av utmattning redan efter 10 min. Har verkligen ingen kondition alls! :) Ha ha!

• majbruttan

Jag håller med dej Lindha... Verkar som en del inte gör annat än att sitter här

Jo då Ninni, festen var superkul!!! det var bara så himla kallt i logen så det blev fest med fleecetröja. kom inte isäng förrän 3-tiden... Skulle ha kollat på hotellrum på stadshotellet, men glömde det... *suck* får ta det nästa gång. Handlade dock hos din syster! Sist jag handlade där så kände hon inte igen mig, men jag förklarade att vi simmar ihop. Tror inte hon kände igen mig denna gången heller...

Trollvinter & vårbrud - lycka till på torsdag med kyrkan! Jag håller oxå tummarna

princess - hoppas att du får klänningen som du vill ha den!

Jag vill oxå fika, yrvädret. Missade ju förra gången så nästa gång kanske vi får möjlighet att träffas!

• Trollvinter

Fika, JA! Lika bra att planera in en ny på en gång!! Det kan ju dra ut på tiden lite när alla ska passa in det i sina kalendrar...

Lindha: utanför Tudorhallen blir jättebra. Jag tror att jag byter om hemma och duschar hemma efter... Då behöver man inte släpa med sig en massa grejer Vad sägs om tio i sju? Då hinner vi nog hitta rätt, om vi redan är ombytta?

• ninni7805

fika fika fika fika

jag vet inte när jag kan så det är bäst om ni andra bestämmer en tid och så får vi se om jag kan hänga med.. jag har det lite körigt i schemat nu nästa vecka och veckan efter (v.37 börjar utbildningen för väktare och den är rätt så körig).. men som sagt bestäm ni så rättar jag mig efter er :)

kanske är för snabbt på men fika imorgon kanske?? som det ser ut nu så kan jag iaf.. ni andra??

• Trollvinter

hihi, fika imorgon kanske går för min del... Ska ut till ADA design klockan fyra, men efter det kanske? Om jag inte måste jobba lite mer förståss...

• Princessdiamond

mnjae... kanske
    beror på när vi kommer hem.. men henri åker väl iofs iväg till jobbet vid halv fem som vanligt så vi borde ju vara hemma då..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006