• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

ucha ja!

vill fika!!!!!!!!

• majbruttan

ninni, man kan mer än gärna ha med egna stenar till ada och jag kan nästan lova att hon gärna hjälper till att ta bort dem från den gamla ringen. Är lite hennes grej att göra nytt av gammalt Det enda man i så fall behöver betala för är hennes arbete att ta bort/sätta fast stenarna skulle jag tro. Hon är hur hjälpsam som hellst och har många bra och häftiga idéer. Gillar verkligen henne och ser fram emot den dagen när jag ska få gåt dit själv (eller med m2b... )

Jag hade gärna fikat imorgon oxå... Nästa vecka kanske blir bättre. ser fram emot det!

• majbruttan

Trollvinter & vårbrud - hur går det med kyrkbokningen???? Spännande... Jag håller tummarna för er idag

Lycka till!

• ninni7805

trollvinter o vårbrud-06:
    håller mina tummar hååååååårt idag för er

lindha:
    hur va träningen igår? träningsvärk? ;) kan ju bara säga att jag knappt kunde röra mig häromdagen när jag kört första styrkepasset med killarna på jobbet............

• Vårbrud -06

ninni7805

Har bokat kykan nu!!! 20:e maj 2006, kl 15,30 blir jag Davids fru.. hjälp pirrigt det här...

Hur gick det för dig trollvinter? Har du bokat ännu? Vilken församling tillhör du idag? Vi måste få en präst från vår församling

• Trollvinter

Jiiipiie!!! Vi har också bokat nu Känns jätteskönt att det löste sig så lätt!! Klockan 14:00 den 7:e januari, precis som vi ville!

Fika nästa vecka ser ganska kört ut, men det kanske kan funka... mycket att göra nu!

Lindha: tack för roligt träningspass igår! Ska bli skönt att komma igång ordentligt. Än har jag ingen träningsvärk, men jag anara att det börjar komma i axlarna och armarna (är inte van vid att ha händerna ovanför huvet så mycket )...

• Trollvinter

Grattis Vårbrud förresten att ni fick en bra tid!! Det datumet kan jag tänka mig är ganska populärt!!

• majbruttan

Grattis till er båda!!!

• Trollvinter

Älvängen ligger förresten i Ale kommun när man söker på Hemnet, Yrvädret!

Tack majbruttan !!

• ninni7805

grattis till er båda!!!!
    såå skönt att det löset sig för er

nu ska jag bort till botaniska trädgården och ta lite kort tänkte jag.. måste ju förnya portfolien med lite höstbilder ju.

nästa vecka är riktigt körig för mig när det gäller fika.. och veckan efter det oxå tyvärr, men bestäm ni ngt datum så får vi se om jag kan....

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006