Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Jättefin princess... men inte riktigt vad jag är ute efter. Vill ha med vita broderier eller pärlor och inget släp. Usch vad jag är kräsen! :)
Känns inget vidare väder för uteservering imorgon va? Nån som vet nåt annat bra café? Hur är det på översta planet på Kompassen? Där finns väl nåt café? Gott om plats tänkte jag. Fröken Olssons strax utanför finns ju oxå. Men det är rätt mycket folk där. Cafét i Arkaden har ju i alla fall jättestora bullar. Har aldrig fikat där, men spanat in bullarna! :) Dyrt tror jag, men det är ju alla cafeér i stan.
Nu har jag lyckats få tag på stämplarna till våra inbjudningar. ÄNTLIGEN! Hade ju beställt dom av Maria som hade vår kortkurs. Den 6juli fick jag ett mail av henne där hon sa att hon haft så mycket nu så hon hade inte beställt stämplarna. Men skulle göra det. För ca 2 veckor sen mailade jag henne och frågade hur det gick. Jag tänkte börja med inbjudningarna snart och behövde mina stämplar. Men jag har fortfarande inte fått något svar. Så nu skiter jag i henne!!! Har efter mycket om och men lyckats få tag på stämplarna på Arkivet. Så ska dit imorgon och köpa dom. :)
lindha, vet att du e lite orolig inför ebay.. men om du ändå är intresserad så tycker jag du skall försöka.. den e ju så billig.. så det e ingen förlust..
be dem göra vita broderier med pärlor och ta bort släpet ;)
lindha:
håller med om det där med uteserveringen... känns inte som om det är ngn bra ide längre :(
men vi kan väl träffas mitt i kompassen kl 17 istället?? så slipper vi stå ute i regnet och vänta på varandra :) och så kan vi väl se hur mkt folk det är uppe på kompassen eller i arkaden?
Princess - det verkar bli repris på förra fika-vädret Ett paraply är kanske lämpligt dens gång, månne tro??
Bra idé Ninni! Känns inte så kul att stå ute i regnet och vänta. Då bokar vi mitten av Kompassen kl 17 istället.
yrvädret, ska ni köpa en ny mobil nu när ni är rika? :D eller skall jag ta med den vi erbjöd er att låna?? *s*
yrvädret, princess och trollvinter:
OBS: vi ses kl 17 i mitten av kompassen imorgon istället för ute i regnet!!!
majbruttan:
vi ses vid bohusslöjd eller under ett tak runt där imorgon kl 12 :)
Hej på er!
Är inne och läser ikapp mig på alla inläggen. Fina klänningar princess, både den du fått hem och den du inte vann. Hoppas du kommer på hur du skall göra.
Yrvädret, hur går det med dina ungar? Hur känns det på det nya jobbet. Berätta mer!
Hälsar givetvis till er andra också som jag hoppas på att få träffa på kommande träffar. Ha det så roligt imorgon!!
Kram på er!
varför slutade jag inte buda på 150?? eller jaja, iaf på 200 som jag tänkte först..
då hade jag ju fått köpa klänningen för det.. men nu vet de ju hur mkt jag e beredd att lägga, så jag kan väl glömma att jag kan pryta ner den till 200..
www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=17360
om ni är nyfikna så kan man se större bilder här :D