• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Lindha

Med tanke på att vi är tvungna att dra ner budgeten rätt rejält så har vi sänkt klänningsbudgeten till 5500kr tror jag. Det är ju en del broderier och pärlor på "min" klänning oxå, men det är ju inget släp. Får väl ta mig in till Göteborg nån dag och gå dit. Vart ligger hon? Korsvägen?

• Princessdiamond

yrvädret, jag e ledig på fredag så det kan jag absolut :D vilken tid??

lindha, jupp upp till höger vid korsvägen (om man står så att man har svenska mässan snett bakom till vänster.. typ.. fattar du ngt av min kassa beskrivining??)

• ninni7805

majbruttan:
    jag träffar gärna dig efter lunch på fredag jag är ledig som det ser ut nu och är ändå nere på stan!! så om du har lust så kan vi träffas och prata lite..

tjejer:
    vart ska vi träffas på fredag? ska vi säga utanför entren till trädgården? där ni träffades förra gången? om det är fint väder så kan vi ju ta fikan där?? tänkte på lilla ebbas barnvagn ;) eller har ni ngt annat förslag??

• Lindha

Ninni menar du ingången mitt emot Bältesspännarparken? Det passar kanonbra för oss. Hoppas nämligen få parkering på Heden. Har köpt en mindre vagn till Ebba nu så vi tar inte så stor plats längre. ;)

• ninni7805

lindha:
    japp det va där jag menade :) skönt med en lite mindre vagn kan jag tänka mig..

nu har jag bokat visning på lokalen nästa fredag ska vi dit.. jag va utanför igår o det såg kanon ut!! bara hoppas på fint väder på festdagen så vi kan använda oss av dansbanan utanför.

nu ska jag baka muffins.. muuuummmmsssss

• Lindha

Då bestämmer vi att vi syns utanför ingången till Trädgårdsföreningen, den som ligger mitt emot Bältesspännarparken, kl 17.00 på fredag då?!

Vilka blir vi?
    Ninni
    Trollvinter
    Princess
    Yrvädret
    Lindha & Ebba

Har jag glömt nån?

• Lindha

Tack för era tips och goda råd ang våra Toastmasters. Vi har nu frågat ett annat par. Tack tjejer!

• ninni7805

lindha:
    det låter bra det (angående träffplatsen). nu gäller det bara att det är fint väder oxå!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006