• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • ninni7805

majbruttan:
    jag måste ställa in vinet imorgon :( jag hade visst redan lovat bort mig till syrran och barnen och att vi skulle till liseberg.... trist! hade sett fram emot lite vin i solen. men vi får ta det en annan dag!

Lindha:
    menar du den nästa fredag eller menar du vingrejsen imorgon??

nu ska jag sätta mig i våra stora fönster o njuta lite av solen :)

• majbruttan

Ok inget vin i morgon...

Jag ska fortsätta greja med hemsidan om oss så kanske ni kan få se den någon dag

• Princessdiamond

ännu fler uppdateringar gjorda ;)

är nästan färdig nu...
    lite till bara :D

• yrvädret

Äsch, det blev något fel med BT just som jag skulle skicka mitt inlägg så det kom inte in... nåja jag får skriva nytt...

Välkommen, makemeup! Alltid kul med nya nics här på tråden

Äch, va jag är TRÖTT, totalt slut, att det ska ta så mycket på krafterna att börja på nytt jobb... och så ska jag toastmastra i helgen och känner mig totalt oförberedd (tur att jag är någorlunda på att ljuga så bruden tror att jag har allt under kontroll... )

Ska bli så himla kul att träffa er alla. LOVA att ni inte bangar! Jag har skrivit upp nästa fredag i kalenderna så snälla snälla, inte avboka!

Vi kanske ska dra i ordning lite afterwork varje månad och ha typ sista fredagen i varje månad som "vår" fredag?

• Lindha

Min dator är helt knäpp, eller så är det BT! Ibland får jag inte upp alla inlägen här. Jag kan skriva ett inlägg och sen när jag går in och kollar nästa gång så är det massa inlägg före mitt som inte var där sist. Och det är inte att vi skriver samtidigt, utan dom "försvunna" inläggen är skrivet timmar innan jag kommer in. KONSTIGT!

Ninni jag menade nästa fredag den 26:e. Jag kan inte imorgon, vi ska på utflykt. Vart vet vi inte än men bäst att passa på när Johan är hemma och det är fint väder. Kanske Marstrand... :)

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Va duktig du är när du knåpat ihop din sida. Jag är imponerad!

• majbruttan

Princess - du har verkligen inspirerat mig. Tack!
    Jag har suttit hela kvällen med pysslandet och knåpandet av vår hemsida, men är inte ens halvfärdig. Och visst blir det så att man hela tiden ändrar sig... Sambon har dessutom godkänd layout, färger etc

• Princessdiamond

vårbrud, och majbruttan

*rodnar* jösses vilka komplimager man får :D

det börjar iaf kännas bra nu.. jag har en hel del problem med knapparna och är väl inte helt nöjd med dem.. får ändra någon annan dag.. de duger så länge :)
    och sen skall ju text och bilder in... så när det e färdigt blir det nog bra...

:)

fika en gång i månaden låter bra :D

• ninni7805

lindha:
    jag har oxå märkt av det där fenomenet med att vissa inlägg försvinner :( BT har blitt lite knäppt just nu verkar det som... hmm...

yrvädret:
    mkt bra initiativ med fika en ggr i månaden!!! så slipper vi krångla med att hitta datum :) sista fredagen i månaden låter väl smidigt tycker jag med! sen om det blir after work eller fika det märker vi ;)

så fika nästa fredag blir det alltså:
    ninni
    princess
    yrvädret
    lindha med ebba
    trollvinter

har jag glömt någon?? vårbrud-06 ska du med? ni andra?

nu ropar sängen på mig.... trött som en liten gnu.. nattinatti på er!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006